Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Wtyczka BotPay od KODA Bots pozwoli na zakup przez Messengera

2022.02.16

Firma KODA Bots, zajmująca się automatyzacją komunikacji w procesach biznesowych, stworzyła nową wtyczkę dla sklepów internetowych – BotPay. Jej zainstalowanie i skonfigurowanie pozwoli na wygenerowanie specjalnego chatbota, zintegrowanego ze stroną danego sklepu na Facebooku. Umożliwi on dokonywanie transakcji za zakupy w Messengerze.

Rewolucyjne rozwiązanie?

BotPay ma służyć małym i średnim biznesom online, które już prowadzą handel internetowy i korzystają z usług popularnych platform e-commerce. Dzięki najnowszej wtyczce zyskają szansę na darmowe i proste otwarcie dodatkowego kanału sprzedaży. BotPaya mogą już używać sklepy oparte na Woocommerce od WordPress (plugin zmieniający WordPress w sklep internetowy), powstaną też wersje dla innych platform. Po bezpłatnym pobraniu i zainstalowaniu wtyczki, które zajmie około 10 minut, chatbot pobierze zdjęcia oraz opisy Twoich produktów.

Tpay i BLIK

Aby skorzystać z opcji firmy Koda Bots, trzeba mieć podpisaną umowę z dostawcą płatności Tpay. Z kolei transakcje realizowane są przy użyciu BLIK-a. W przyszłości liczba operatorów ma zostać powiększona. Szybkie i intuicyjne zakupy dokonywane za pośrednictwem komunikatora mogą już niedługo stać się powszechne. Zapewniają dużą wygodę, ponieważ cały proces konsumencki zostaje zamknięty w oknie czatu.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...