Dzisiaj mamy: Środa, 28 Luty 2024

Wtyczka BotPay od KODA Bots pozwoli na zakup przez Messengera

2022.02.16

Firma KODA Bots, zajmująca się automatyzacją komunikacji w procesach biznesowych, stworzyła nową wtyczkę dla sklepów internetowych – BotPay. Jej zainstalowanie i skonfigurowanie pozwoli na wygenerowanie specjalnego chatbota, zintegrowanego ze stroną danego sklepu na Facebooku. Umożliwi on dokonywanie transakcji za zakupy w Messengerze.

Rewolucyjne rozwiązanie?

BotPay ma służyć małym i średnim biznesom online, które już prowadzą handel internetowy i korzystają z usług popularnych platform e-commerce. Dzięki najnowszej wtyczce zyskają szansę na darmowe i proste otwarcie dodatkowego kanału sprzedaży. BotPaya mogą już używać sklepy oparte na Woocommerce od WordPress (plugin zmieniający WordPress w sklep internetowy), powstaną też wersje dla innych platform. Po bezpłatnym pobraniu i zainstalowaniu wtyczki, które zajmie około 10 minut, chatbot pobierze zdjęcia oraz opisy Twoich produktów.

Tpay i BLIK

Aby skorzystać z opcji firmy Koda Bots, trzeba mieć podpisaną umowę z dostawcą płatności Tpay. Z kolei transakcje realizowane są przy użyciu BLIK-a. W przyszłości liczba operatorów ma zostać powiększona. Szybkie i intuicyjne zakupy dokonywane za pośrednictwem komunikatora mogą już niedługo stać się powszechne. Zapewniają dużą wygodę, ponieważ cały proces konsumencki zostaje zamknięty w oknie czatu.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...