Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Wtyczka BotPay od KODA Bots pozwoli na zakup przez Messengera

Środa, 16 Luty 2022

Firma KODA Bots, zajmująca się automatyzacją komunikacji w procesach biznesowych, stworzyła nową wtyczkę dla sklepów internetowych – BotPay. Jej zainstalowanie i skonfigurowanie pozwoli na wygenerowanie specjalnego chatbota, zintegrowanego ze stroną danego sklepu na Facebooku. Umożliwi on dokonywanie transakcji za zakupy w Messengerze.

Rewolucyjne rozwiązanie?

BotPay ma służyć małym i średnim biznesom online, które już prowadzą handel internetowy i korzystają z usług popularnych platform e-commerce. Dzięki najnowszej wtyczce zyskają szansę na darmowe i proste otwarcie dodatkowego kanału sprzedaży. BotPaya mogą już używać sklepy oparte na Woocommerce od WordPress (plugin zmieniający WordPress w sklep internetowy), powstaną też wersje dla innych platform. Po bezpłatnym pobraniu i zainstalowaniu wtyczki, które zajmie około 10 minut, chatbot pobierze zdjęcia oraz opisy Twoich produktów.

Tpay i BLIK

Aby skorzystać z opcji firmy Koda Bots, trzeba mieć podpisaną umowę z dostawcą płatności Tpay. Z kolei transakcje realizowane są przy użyciu BLIK-a. W przyszłości liczba operatorów ma zostać powiększona. Szybkie i intuicyjne zakupy dokonywane za pośrednictwem komunikatora mogą już niedługo stać się powszechne. Zapewniają dużą wygodę, ponieważ cały proces konsumencki zostaje zamknięty w oknie czatu.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...