Dzisiaj mamy: Niedziela, 1 Październik 2023

Wtyczka BotPay od KODA Bots pozwoli na zakup przez Messengera

2022.02.16

Firma KODA Bots, zajmująca się automatyzacją komunikacji w procesach biznesowych, stworzyła nową wtyczkę dla sklepów internetowych – BotPay. Jej zainstalowanie i skonfigurowanie pozwoli na wygenerowanie specjalnego chatbota, zintegrowanego ze stroną danego sklepu na Facebooku. Umożliwi on dokonywanie transakcji za zakupy w Messengerze.

Rewolucyjne rozwiązanie?

BotPay ma służyć małym i średnim biznesom online, które już prowadzą handel internetowy i korzystają z usług popularnych platform e-commerce. Dzięki najnowszej wtyczce zyskają szansę na darmowe i proste otwarcie dodatkowego kanału sprzedaży. BotPaya mogą już używać sklepy oparte na Woocommerce od WordPress (plugin zmieniający WordPress w sklep internetowy), powstaną też wersje dla innych platform. Po bezpłatnym pobraniu i zainstalowaniu wtyczki, które zajmie około 10 minut, chatbot pobierze zdjęcia oraz opisy Twoich produktów.

Tpay i BLIK

Aby skorzystać z opcji firmy Koda Bots, trzeba mieć podpisaną umowę z dostawcą płatności Tpay. Z kolei transakcje realizowane są przy użyciu BLIK-a. W przyszłości liczba operatorów ma zostać powiększona. Szybkie i intuicyjne zakupy dokonywane za pośrednictwem komunikatora mogą już niedługo stać się powszechne. Zapewniają dużą wygodę, ponieważ cały proces konsumencki zostaje zamknięty w oknie czatu.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...