Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 10.01 - 14.01

Poniedziałek, 17 Styczeń 2022

Podzieliliśmy się informacjami na temat sukcesów firmy InPost oraz jej współpracy z siecią sklepów Żabka. Pisaliśmy też o nowej platformie Furgonetki, związanej z oddawaniem przesyłek. Radziliśmy, jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym i polecaliśmy e-book na ten temat. W Strefie Wiedzy znalazł się artykuł związany z tokenami NFT i ich roli w branży e-commerce. Z kolei w Ecomersach Basic pisaliśmy o sposobach na zwiększenie bezpieczeństwa e-sklepu.

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym?

Polecamy e-book Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.

https://ecomersy.pl/jak-zaplanowac-sprzedaz-w-butiku-odziezowym-polecamy-ebook

Rekordowy rok dla InPostu

Handel internetowy w Polsce rozkwita. Ostatni kwartał 2021 r. był szczególnie korzystny dla InPostu. Firma dostarczyła wtedy ponad 180 mln paczek. To aż o 71% więcej niż w tym samym okresie w roku poprzednim.

https://ecomersy.pl/rekordowy-rok-dla-inpostu

Nowa forma reklamy. Czym są tokeny NFT?

Skrót NFT pochodzi od angielskiego wyrażenia „non-fungible token”, czyli niewymienialny token. Jest to rodzaj cyfrowego certyfikatu, który wyróżnia się niepowtarzalnością, unikatowością i niezmiennością techniczną. Co istotne, nie da się go sfałszować. Może przyjmować rozmaite formy: zdjęcia, gifu, filmu, pliku tekstowego. NFT daje gwarancję, że dany plik istnieje tylko w jednej kopii. Ponadto, mogą one pomóc w budowaniu pozycji marki, ugruntowaniu jej pozycji na rynku e-commerce i generowaniu większych przychodów. Krótko mówiąc, stają się coraz ważniejszym elementem reklamy.

https://ecomersy.pl/nowa-forma-reklamy-czym-sa-tokeny-nft

W Żabkach staną paczkomaty InPostu

InPost podejmuje współpracę z kolejną firmą: tym razem będzie to Żabka. Testowe paczkomaty mają pojawić się w środku sklepów. Dopiero później będzie więcej wiadomo o szczegółach.

https://ecomersy.pl/w-zabkach-stana-paczkomaty-inpostu

Furgonetka z nową platformą dotyczącą zwrotów przesyłek

Firma Furgonetka wprowadza na polski rynek e-commerce innowacyjne rozwiązanie dotyczące zwrotów. Dzięki niemu klienci oraz sprzedawcy będą mogli w pełni kontrolować cały proces.

https://ecomersy.pl/furgonetka-z-nowa-platforma-dotyczaca-zwrotow-przesylek

Ecomersy Basic #11: Jak zadbać o bezpieczeństwo w sklepie internetowym? Prowadzisz sklep

internetowy i chcesz zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów? Zależy Ci na tym, żeby Twoja witryna była odporna na różnego rodzaju ataki? W dzisiejszych czasach to niezwykle istotna kwestia. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka podstawowych porad, dzięki którym lepiej ochronisz swój biznes online. Sprawdź!

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-11-jak-zadbac-o-bezpieczenstwo-w-sklepie-internetowym

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...