Dzisiaj mamy: Czwartek, 25 Kwiecień 2024

Furgonetka z nową platformą dotyczącą zwrotów przesyłek

2022.01.14

Firma Furgonetka wprowadza na polski rynek e-commerce innowacyjne rozwiązanie dotyczące zwrotów. Dzięki niemu klienci oraz sprzedawcy będą mogli w pełni kontrolować cały proces.

Ponad 50% konsumentów oddaje produkty

Według statystyk ponad połowa konsumentów oddaje 1 na 5 produktów. To naturalna konsekwencja internetowego handlu – nie warto z nią walczyć. Można natomiast ułatwić odbiorcom odsyłanie towarów, jednak niewiele e-sklepów się na to decyduje. Dlatego właśnie Furgonetka postanowiła wypełnić tę lukę i stworzyć specjalną platformę przeznaczoną do zwrotów.

Korzyści dla sprzedawców

Nowy system do obsługi zwrotów ma działać intuicyjnie i szybko. Każdy sklep internetowy może dokonać integracji przy użyciu specjalnych wtyczek. Panel online pozwoli sprzedawcom na dostosowanie platformy do własnych potrzeb. Nie muszą się martwić też o politykę zwrotów. Aby oddać przesyłkę, klient będzie musiał wypełnić krótki formularz, do którego właściciele mają dostęp.

Proces zwrotu na platformie Furgonetki

Przyciągającym uwagę elementem jest bezpłatne wsparcie techniczne oferowane przez Furgonetkę, jednak cały proces ma wyróżniać się szybkością, łatwością i bezpieczeństwem. W ten sposób można budować zaufanie wśród odbiorców. Aby dokonać zwrotu, należy zalogować się do panelu o nazwie „Zwrot zakupów”, który pojawi się na stronie danego e-sklepu. Następnie trzeba ustalić sposób zwrotu – Furgonetka współpracuje z 12 przewoźnikami. Później klient dokonuje opłaty bądź korzysta z darmowej opcji. Kolejnym krokiem jest nadanie przesyłki i otrzymanie płatności za produkty (w ciągu 14 dni).

Polecamy