Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Furgonetka z nową platformą dotyczącą zwrotów przesyłek

2022.01.14

Firma Furgonetka wprowadza na polski rynek e-commerce innowacyjne rozwiązanie dotyczące zwrotów. Dzięki niemu klienci oraz sprzedawcy będą mogli w pełni kontrolować cały proces.

Ponad 50% konsumentów oddaje produkty

Według statystyk ponad połowa konsumentów oddaje 1 na 5 produktów. To naturalna konsekwencja internetowego handlu – nie warto z nią walczyć. Można natomiast ułatwić odbiorcom odsyłanie towarów, jednak niewiele e-sklepów się na to decyduje. Dlatego właśnie Furgonetka postanowiła wypełnić tę lukę i stworzyć specjalną platformę przeznaczoną do zwrotów.

Korzyści dla sprzedawców

Nowy system do obsługi zwrotów ma działać intuicyjnie i szybko. Każdy sklep internetowy może dokonać integracji przy użyciu specjalnych wtyczek. Panel online pozwoli sprzedawcom na dostosowanie platformy do własnych potrzeb. Nie muszą się martwić też o politykę zwrotów. Aby oddać przesyłkę, klient będzie musiał wypełnić krótki formularz, do którego właściciele mają dostęp.

Proces zwrotu na platformie Furgonetki

Przyciągającym uwagę elementem jest bezpłatne wsparcie techniczne oferowane przez Furgonetkę, jednak cały proces ma wyróżniać się szybkością, łatwością i bezpieczeństwem. W ten sposób można budować zaufanie wśród odbiorców. Aby dokonać zwrotu, należy zalogować się do panelu o nazwie „Zwrot zakupów”, który pojawi się na stronie danego e-sklepu. Następnie trzeba ustalić sposób zwrotu – Furgonetka współpracuje z 12 przewoźnikami. Później klient dokonuje opłaty bądź korzysta z darmowej opcji. Kolejnym krokiem jest nadanie przesyłki i otrzymanie płatności za produkty (w ciągu 14 dni).

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...