Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Furgonetka z nową platformą dotyczącą zwrotów przesyłek

Piątek, 14 Styczeń 2022

Firma Furgonetka wprowadza na polski rynek e-commerce innowacyjne rozwiązanie dotyczące zwrotów. Dzięki niemu klienci oraz sprzedawcy będą mogli w pełni kontrolować cały proces.

Ponad 50% konsumentów oddaje produkty

Według statystyk ponad połowa konsumentów oddaje 1 na 5 produktów. To naturalna konsekwencja internetowego handlu – nie warto z nią walczyć. Można natomiast ułatwić odbiorcom odsyłanie towarów, jednak niewiele e-sklepów się na to decyduje. Dlatego właśnie Furgonetka postanowiła wypełnić tę lukę i stworzyć specjalną platformę przeznaczoną do zwrotów.

Korzyści dla sprzedawców

Nowy system do obsługi zwrotów ma działać intuicyjnie i szybko. Każdy sklep internetowy może dokonać integracji przy użyciu specjalnych wtyczek. Panel online pozwoli sprzedawcom na dostosowanie platformy do własnych potrzeb. Nie muszą się martwić też o politykę zwrotów. Aby oddać przesyłkę, klient będzie musiał wypełnić krótki formularz, do którego właściciele mają dostęp.

Proces zwrotu na platformie Furgonetki

Przyciągającym uwagę elementem jest bezpłatne wsparcie techniczne oferowane przez Furgonetkę, jednak cały proces ma wyróżniać się szybkością, łatwością i bezpieczeństwem. W ten sposób można budować zaufanie wśród odbiorców. Aby dokonać zwrotu, należy zalogować się do panelu o nazwie „Zwrot zakupów”, który pojawi się na stronie danego e-sklepu. Następnie trzeba ustalić sposób zwrotu – Furgonetka współpracuje z 12 przewoźnikami. Później klient dokonuje opłaty bądź korzysta z darmowej opcji. Kolejnym krokiem jest nadanie przesyłki i otrzymanie płatności za produkty (w ciągu 14 dni).

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...