Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Rekordowy rok dla InPostu

Wtorek, 11 Styczeń 2022

Handel internetowy w Polsce rozkwita. Ostatni kwartał 2021 r. był szczególnie korzystny dla InPostu. Firma dostarczyła wtedy ponad 180 mln paczek. To aż o 71% więcej niż w tym samym okresie w roku poprzednim.

2021 rokiem wzrostów

Nie tylko koniec roku, ale i cały 2021 r. był korzystny dla InPostu. Firma obsłużyła aż 217 mln przesyłek. To prawie o 70% więcej niż w 2021 r. Co ważne, paczkomaty dostępne są nie tylko w Polsce, choć nadal to w naszym kraju dostarczany jest gros przesyłek. W zeszłym roku były to 424 mln, przy czym aż 355 mln zostało odebranych z paczkomatów.

Wysoka dostępność paczkomatów

InPost planuje dalszy intensywny rozwój. Obecnie firma dysponuje liczbą 20 367 automatów paczkowych, czego 16 445 znajduje się w Polsce. Poza naszym krajem najwięcej urządzeń znajduje się we Włoszech i Wielkiej Brytanii. Ponad połowa Polaków ma dostęp do paczkomatu w odległości zaledwie kilku minut marszu.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...