Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

W Żabkach staną paczkomaty InPostu

Czwartek, 13 Styczeń 2022
InPost podejmuje współpracę z kolejną firmą: tym razem będzie to Żabka. Testowe paczkomaty mają pojawić się w środku sklepów. Dopiero później będzie więcej wiadomo o szczegółach.
 

Projekt pilotażowy w fazie testów

Firma InPost rozpoczęła instalowanie swoich paczkomatów w sklepach sieci Żabka. W Polsce znajduje się ich już 8 tysięcy, z kolei paczkomatów jest dwa razy więcej. W ramach pilotażu w wybranych lokalizacjach pojawią się maszyny typu InDoor. Wszystko po to, żeby zwiększyć wygodę klientów. W Żabkach już teraz można odbierać przesyłki, jednak paczkomaty to całkiem innowacyjne rozwiązanie.
 

Współpraca z inną firmą

Problemem może stać się niewielka powierzchnia niektórych sklepów. W ramach ciekawostki warto wspomnieć, że Żabka już w 2020 roku miała podobne plany. Mówiono wtedy o współpracy sieci z Retail Robotics. Temat jednak stracił na aktualności, a teraz wystarczy czekać, co przyniesie przyszłość i czy zamawiający unikną stania w kolejkach.
Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...