Dzisiaj mamy: Środa, 28 Luty 2024

#PrasówkaEcomersy (31.10-04.11)

2022.11.07

Pisaliśmy, że Pocztex udostępnił nowe punkty odbioru: w sklepach sieci Groszek i Arhelan. Opublikowaliśmy wywiad z z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, z którego można się dowiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w branży fashion przed świętami. Informowaliśmy także, że usługi Twisto podrożeją od nowego roku oraz że w Żabce pojawił się kawonament, czyli abonament na kawę. Podzieliliśmy się również TOP-em października od #ecomersy. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się o unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej Hebe. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł o skutecznym e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Pocztex z punktami odbioru w sklepach sieci Groszek i Arhelan

Od września tego roku klienci Pocztexu mogą odbierać swoje przesyłki w sklepach sieci Groszek, a od października – ze sklepów Arhelan, które należą do Grupy Eurocash. Poczta Polska cały czas stara się rozwijać w obszarze e-commerce, podejmując współpracę z kluczowymi partnerami.

https://ecomersy.pl/pocztex-z-punktami-odbioru-w-sklepach-sieci-groszek-i-arhelan

Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Prześwietlamy branżę fashion – wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl

Jak przygotować sklep odzieżowy na święta? Czy kryzys odbija się na branży fashion? Co zrobić, by przedświąteczny szal zakupów był jak najbardziej owocny? Przeczytajcie wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, a zyskacie wiele cennych wskazówek!

https://ecomersy.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-przed-swietami-przeswietlamy-branze-fashion-wywiad-z-gabrielem-besta-ceo-medializerpl

Usługi Twisto podrożeją od nowego roku

Od 1 stycznia 2023 wprowadzony zostanie nowy cennik Twisto, a liczba planów zwiększy się z dwóch do trzech. Nowy, bezpłatny plan będzie miał jednak jeszcze bardziej ograniczone opcje, z kolei plan płatny podrożeje.

https://ecomersy.pl/uslugi-twisto-podrozeja-od-nowego-roku

Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę

Sieć sklepów Żabka wprowadza nową ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów – „kawonament”, który kosztuje 40,99 zł miesięcznie. W jego ramach będzie można odebrać jedną kawę (lub napój czekoladowy) dziennie w dowolnym lokalu.

https://ecomersy.pl/kawonament-w-zabce-czyli-abonament-na-kawe

TOP października od #ecomersy!

Jakie teksty opublikowane w październiku szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, że mBank wprowadza nowy sposób potwierdzania płatności, biometrię behawioralną, oraz że PKO BP pojawił się w świecie metaverse jako pierwszy bank w Polsce. W w październikowej TOP-ce znalazło się też miejsce na wywiady: z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl, na temat dropshippingu w e-commerce oraz z Łukaszem Piechem, Dyrektorem E-commerce, Współwłaścicielem Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple, na temat tego, jak uwieść klasę średnią i sprzedawać produkty z wyższej półki. Pisaliśmy również o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee. Nasi odbiorcy dowiedzieli się, że od 2023 roku influencerzy nie będą reklamować produktów ani zabiegów medycyny estetycznej. Opublikowaliśmy artykuł na temat końca Facebook live shoppingu i zastanawialiśmy się, gdzie szukać alternatyw. Wspomnieliśmy też o tym, że Uber Eats oferuje szybkie dostawy na terenie UK. Naszym czytelnikom przypadł do gustu tekst na temat kryptoznaczków i cyfrowego kolekcjonerstwa na stronie Poczty Polskiej. Informowaliśmy także, że znamy już program Mobile Trends for Experts.

https://ecomersy.pl/top-pazdziernika-od-ecomersy-sprawdz-do-jakich-artykulow-najchetniej-zagladali-nasi-czytelnicy

Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej Hebe

Klienci sieci Hebe zyskali dostęp do unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej, w której wprowadzono długo wyczekiwane zmiany: nowy Design System, dostęp do karty lojalnościowej My Hebe, większą przejrzystość i czytelność, a także prostszą nawigację. Co więcej, użytkownicy mogą teraz szybko wyszukiwać produkty i zapoznawać się z najnowszymi trendami ze świata beauty (dzięki zakładce „Nowości”).

https://ecomersy.pl/unowoczesniona-wersja-aplikacji-mobilnej-hebe

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia na swoją korzyść? Podpowiadamy!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-53-skuteczny-e-mail-z-potwierdzeniem-zamowienia

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...