Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

#PrasówkaEcomersy (31.10-04.11)

2022.11.07

Pisaliśmy, że Pocztex udostępnił nowe punkty odbioru: w sklepach sieci Groszek i Arhelan. Opublikowaliśmy wywiad z z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, z którego można się dowiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w branży fashion przed świętami. Informowaliśmy także, że usługi Twisto podrożeją od nowego roku oraz że w Żabce pojawił się kawonament, czyli abonament na kawę. Podzieliliśmy się również TOP-em października od #ecomersy. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się o unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej Hebe. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł o skutecznym e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Pocztex z punktami odbioru w sklepach sieci Groszek i Arhelan

Od września tego roku klienci Pocztexu mogą odbierać swoje przesyłki w sklepach sieci Groszek, a od października – ze sklepów Arhelan, które należą do Grupy Eurocash. Poczta Polska cały czas stara się rozwijać w obszarze e-commerce, podejmując współpracę z kluczowymi partnerami.

https://ecomersy.pl/pocztex-z-punktami-odbioru-w-sklepach-sieci-groszek-i-arhelan

Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Prześwietlamy branżę fashion – wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl

Jak przygotować sklep odzieżowy na święta? Czy kryzys odbija się na branży fashion? Co zrobić, by przedświąteczny szal zakupów był jak najbardziej owocny? Przeczytajcie wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, a zyskacie wiele cennych wskazówek!

https://ecomersy.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-przed-swietami-przeswietlamy-branze-fashion-wywiad-z-gabrielem-besta-ceo-medializerpl

Usługi Twisto podrożeją od nowego roku

Od 1 stycznia 2023 wprowadzony zostanie nowy cennik Twisto, a liczba planów zwiększy się z dwóch do trzech. Nowy, bezpłatny plan będzie miał jednak jeszcze bardziej ograniczone opcje, z kolei plan płatny podrożeje.

https://ecomersy.pl/uslugi-twisto-podrozeja-od-nowego-roku

Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę

Sieć sklepów Żabka wprowadza nową ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów – „kawonament”, który kosztuje 40,99 zł miesięcznie. W jego ramach będzie można odebrać jedną kawę (lub napój czekoladowy) dziennie w dowolnym lokalu.

https://ecomersy.pl/kawonament-w-zabce-czyli-abonament-na-kawe

TOP października od #ecomersy!

Jakie teksty opublikowane w październiku szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, że mBank wprowadza nowy sposób potwierdzania płatności, biometrię behawioralną, oraz że PKO BP pojawił się w świecie metaverse jako pierwszy bank w Polsce. W w październikowej TOP-ce znalazło się też miejsce na wywiady: z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl, na temat dropshippingu w e-commerce oraz z Łukaszem Piechem, Dyrektorem E-commerce, Współwłaścicielem Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple, na temat tego, jak uwieść klasę średnią i sprzedawać produkty z wyższej półki. Pisaliśmy również o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee. Nasi odbiorcy dowiedzieli się, że od 2023 roku influencerzy nie będą reklamować produktów ani zabiegów medycyny estetycznej. Opublikowaliśmy artykuł na temat końca Facebook live shoppingu i zastanawialiśmy się, gdzie szukać alternatyw. Wspomnieliśmy też o tym, że Uber Eats oferuje szybkie dostawy na terenie UK. Naszym czytelnikom przypadł do gustu tekst na temat kryptoznaczków i cyfrowego kolekcjonerstwa na stronie Poczty Polskiej. Informowaliśmy także, że znamy już program Mobile Trends for Experts.

https://ecomersy.pl/top-pazdziernika-od-ecomersy-sprawdz-do-jakich-artykulow-najchetniej-zagladali-nasi-czytelnicy

Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej Hebe

Klienci sieci Hebe zyskali dostęp do unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej, w której wprowadzono długo wyczekiwane zmiany: nowy Design System, dostęp do karty lojalnościowej My Hebe, większą przejrzystość i czytelność, a także prostszą nawigację. Co więcej, użytkownicy mogą teraz szybko wyszukiwać produkty i zapoznawać się z najnowszymi trendami ze świata beauty (dzięki zakładce „Nowości”).

https://ecomersy.pl/unowoczesniona-wersja-aplikacji-mobilnej-hebe

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia na swoją korzyść? Podpowiadamy!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-53-skuteczny-e-mail-z-potwierdzeniem-zamowienia

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...