Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

#PrasówkaEcomersy (31.10-04.11)

2022.11.07

Pisaliśmy, że Pocztex udostępnił nowe punkty odbioru: w sklepach sieci Groszek i Arhelan. Opublikowaliśmy wywiad z z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, z którego można się dowiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w branży fashion przed świętami. Informowaliśmy także, że usługi Twisto podrożeją od nowego roku oraz że w Żabce pojawił się kawonament, czyli abonament na kawę. Podzieliliśmy się również TOP-em października od #ecomersy. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się o unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej Hebe. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł o skutecznym e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Pocztex z punktami odbioru w sklepach sieci Groszek i Arhelan

Od września tego roku klienci Pocztexu mogą odbierać swoje przesyłki w sklepach sieci Groszek, a od października – ze sklepów Arhelan, które należą do Grupy Eurocash. Poczta Polska cały czas stara się rozwijać w obszarze e-commerce, podejmując współpracę z kluczowymi partnerami.

https://ecomersy.pl/pocztex-z-punktami-odbioru-w-sklepach-sieci-groszek-i-arhelan

Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Prześwietlamy branżę fashion – wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl

Jak przygotować sklep odzieżowy na święta? Czy kryzys odbija się na branży fashion? Co zrobić, by przedświąteczny szal zakupów był jak najbardziej owocny? Przeczytajcie wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, a zyskacie wiele cennych wskazówek!

https://ecomersy.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-przed-swietami-przeswietlamy-branze-fashion-wywiad-z-gabrielem-besta-ceo-medializerpl

Usługi Twisto podrożeją od nowego roku

Od 1 stycznia 2023 wprowadzony zostanie nowy cennik Twisto, a liczba planów zwiększy się z dwóch do trzech. Nowy, bezpłatny plan będzie miał jednak jeszcze bardziej ograniczone opcje, z kolei plan płatny podrożeje.

https://ecomersy.pl/uslugi-twisto-podrozeja-od-nowego-roku

Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę

Sieć sklepów Żabka wprowadza nową ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów – „kawonament”, który kosztuje 40,99 zł miesięcznie. W jego ramach będzie można odebrać jedną kawę (lub napój czekoladowy) dziennie w dowolnym lokalu.

https://ecomersy.pl/kawonament-w-zabce-czyli-abonament-na-kawe

TOP października od #ecomersy!

Jakie teksty opublikowane w październiku szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, że mBank wprowadza nowy sposób potwierdzania płatności, biometrię behawioralną, oraz że PKO BP pojawił się w świecie metaverse jako pierwszy bank w Polsce. W w październikowej TOP-ce znalazło się też miejsce na wywiady: z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl, na temat dropshippingu w e-commerce oraz z Łukaszem Piechem, Dyrektorem E-commerce, Współwłaścicielem Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple, na temat tego, jak uwieść klasę średnią i sprzedawać produkty z wyższej półki. Pisaliśmy również o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee. Nasi odbiorcy dowiedzieli się, że od 2023 roku influencerzy nie będą reklamować produktów ani zabiegów medycyny estetycznej. Opublikowaliśmy artykuł na temat końca Facebook live shoppingu i zastanawialiśmy się, gdzie szukać alternatyw. Wspomnieliśmy też o tym, że Uber Eats oferuje szybkie dostawy na terenie UK. Naszym czytelnikom przypadł do gustu tekst na temat kryptoznaczków i cyfrowego kolekcjonerstwa na stronie Poczty Polskiej. Informowaliśmy także, że znamy już program Mobile Trends for Experts.

https://ecomersy.pl/top-pazdziernika-od-ecomersy-sprawdz-do-jakich-artykulow-najchetniej-zagladali-nasi-czytelnicy

Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej Hebe

Klienci sieci Hebe zyskali dostęp do unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej, w której wprowadzono długo wyczekiwane zmiany: nowy Design System, dostęp do karty lojalnościowej My Hebe, większą przejrzystość i czytelność, a także prostszą nawigację. Co więcej, użytkownicy mogą teraz szybko wyszukiwać produkty i zapoznawać się z najnowszymi trendami ze świata beauty (dzięki zakładce „Nowości”).

https://ecomersy.pl/unowoczesniona-wersja-aplikacji-mobilnej-hebe

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia na swoją korzyść? Podpowiadamy!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-53-skuteczny-e-mail-z-potwierdzeniem-zamowienia

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...