#PrasówkaEcomersy (31.10-04.11)
Pisaliśmy, że Pocztex udostępnił nowe punkty odbioru: w sklepach sieci Groszek i Arhelan. Opublikowaliśmy wywiad z z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, z którego można się dowiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w branży fashion przed świętami. Informowaliśmy także, że usługi Twisto podrożeją od nowego roku oraz że w Żabce pojawił się kawonament, czyli abonament na kawę. Podzieliliśmy się również TOP-em października od #ecomersy. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się o unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej Hebe. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł o skutecznym e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Pocztex z punktami odbioru w sklepach sieci Groszek i Arhelan
Od września tego roku klienci Pocztexu mogą odbierać swoje przesyłki w sklepach sieci Groszek, a od października – ze sklepów Arhelan, które należą do Grupy Eurocash. Poczta Polska cały czas stara się rozwijać w obszarze e-commerce, podejmując współpracę z kluczowymi partnerami.
https://ecomersy.pl/pocztex-z-punktami-odbioru-w-sklepach-sieci-groszek-i-arhelan
Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Prześwietlamy branżę fashion – wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl
Jak przygotować sklep odzieżowy na święta? Czy kryzys odbija się na branży fashion? Co zrobić, by przedświąteczny szal zakupów był jak najbardziej owocny? Przeczytajcie wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, a zyskacie wiele cennych wskazówek!
Usługi Twisto podrożeją od nowego roku
Od 1 stycznia 2023 wprowadzony zostanie nowy cennik Twisto, a liczba planów zwiększy się z dwóch do trzech. Nowy, bezpłatny plan będzie miał jednak jeszcze bardziej ograniczone opcje, z kolei plan płatny podrożeje.
https://ecomersy.pl/uslugi-twisto-podrozeja-od-nowego-roku
Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę
Sieć sklepów Żabka wprowadza nową ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów – „kawonament”, który kosztuje 40,99 zł miesięcznie. W jego ramach będzie można odebrać jedną kawę (lub napój czekoladowy) dziennie w dowolnym lokalu.
https://ecomersy.pl/kawonament-w-zabce-czyli-abonament-na-kawe
TOP października od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w październiku szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, że mBank wprowadza nowy sposób potwierdzania płatności, biometrię behawioralną, oraz że PKO BP pojawił się w świecie metaverse jako pierwszy bank w Polsce. W w październikowej TOP-ce znalazło się też miejsce na wywiady: z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl, na temat dropshippingu w e-commerce oraz z Łukaszem Piechem, Dyrektorem E-commerce, Współwłaścicielem Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple, na temat tego, jak uwieść klasę średnią i sprzedawać produkty z wyższej półki. Pisaliśmy również o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee. Nasi odbiorcy dowiedzieli się, że od 2023 roku influencerzy nie będą reklamować produktów ani zabiegów medycyny estetycznej. Opublikowaliśmy artykuł na temat końca Facebook live shoppingu i zastanawialiśmy się, gdzie szukać alternatyw. Wspomnieliśmy też o tym, że Uber Eats oferuje szybkie dostawy na terenie UK. Naszym czytelnikom przypadł do gustu tekst na temat kryptoznaczków i cyfrowego kolekcjonerstwa na stronie Poczty Polskiej. Informowaliśmy także, że znamy już program Mobile Trends for Experts.
Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej Hebe
Klienci sieci Hebe zyskali dostęp do unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej, w której wprowadzono długo wyczekiwane zmiany: nowy Design System, dostęp do karty lojalnościowej My Hebe, większą przejrzystość i czytelność, a także prostszą nawigację. Co więcej, użytkownicy mogą teraz szybko wyszukiwać produkty i zapoznawać się z najnowszymi trendami ze świata beauty (dzięki zakładce „Nowości”).
https://ecomersy.pl/unowoczesniona-wersja-aplikacji-mobilnej-hebe
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia na swoją korzyść? Podpowiadamy!
https://ecomersy.pl/ecomersybasic-53-skuteczny-e-mail-z-potwierdzeniem-zamowienia