Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Usługi Twisto podrożeją od nowego roku

2022.11.02

Od 1 stycznia 2023 wprowadzony zostanie nowy cennik Twisto, a liczba planów zwiększy się z dwóch do trzech. Nowy, bezpłatny plan będzie miał jednak jeszcze bardziej ograniczone opcje, z kolei plan płatny podrożeje.

Plany Online i Space

Twisto to fintech, który oferuje swoim klientom opcję płatności odroczonych. Jest jednym z najpopularniejszych usługodawców, jeżeli chodzi o BNPL. Obecnie można korzystać z jednego z dwóch planów: Online (darmowy) lub Space (9,99 zł za miesiąc). Każdy z nich pozwala na przesunięcie płatności i udostępnia limit kredytowy do 45 zł, jednak użytkownicy, który wybiorą plan Space, mogą liczyć również na kartę fizyczną, Twisto Split oraz podpięcie do Google Pay (a wkrótce też Apple Pay).

Trzy plany zamiast dwóch

Od nowego roku Twisto wprowadza trzy plany: Start (0 zł), Online (9,99 zł) oraz Space (19,99 zł). W ramach pierwszego z nich będzie można płacić za zakupy w sklepach partnerskich Twisto, przesuwać płatności i rozkładać je na raty. Z kolei plan Online pozwoli na nabycie karty wirtualnej do zakupów online, a plan Space – karty wirtualnej i fizycznej. Oprócz tego, osoby, które wybiorą najdroższą opcję, podepną swoje karty do Google Pay i Apple Pay. Warto wiedzieć, że jeżeli użytkownik korzystający z któregoś z planów nie wypowie umowy przed 1 stycznia 2023 roku, Twisto automatycznie zacznie naliczać wyższy abonament. Firma tłumaczy zmiany niekorzystną sytuacją ekonomiczną, wysoką inflacją oraz rosnącymi kosztami życia.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...