Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Usługi Twisto podrożeją od nowego roku

2022.11.02

Od 1 stycznia 2023 wprowadzony zostanie nowy cennik Twisto, a liczba planów zwiększy się z dwóch do trzech. Nowy, bezpłatny plan będzie miał jednak jeszcze bardziej ograniczone opcje, z kolei plan płatny podrożeje.

Plany Online i Space

Twisto to fintech, który oferuje swoim klientom opcję płatności odroczonych. Jest jednym z najpopularniejszych usługodawców, jeżeli chodzi o BNPL. Obecnie można korzystać z jednego z dwóch planów: Online (darmowy) lub Space (9,99 zł za miesiąc). Każdy z nich pozwala na przesunięcie płatności i udostępnia limit kredytowy do 45 zł, jednak użytkownicy, który wybiorą plan Space, mogą liczyć również na kartę fizyczną, Twisto Split oraz podpięcie do Google Pay (a wkrótce też Apple Pay).

Trzy plany zamiast dwóch

Od nowego roku Twisto wprowadza trzy plany: Start (0 zł), Online (9,99 zł) oraz Space (19,99 zł). W ramach pierwszego z nich będzie można płacić za zakupy w sklepach partnerskich Twisto, przesuwać płatności i rozkładać je na raty. Z kolei plan Online pozwoli na nabycie karty wirtualnej do zakupów online, a plan Space – karty wirtualnej i fizycznej. Oprócz tego, osoby, które wybiorą najdroższą opcję, podepną swoje karty do Google Pay i Apple Pay. Warto wiedzieć, że jeżeli użytkownik korzystający z któregoś z planów nie wypowie umowy przed 1 stycznia 2023 roku, Twisto automatycznie zacznie naliczać wyższy abonament. Firma tłumaczy zmiany niekorzystną sytuacją ekonomiczną, wysoką inflacją oraz rosnącymi kosztami życia.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...