Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę

2022.11.03

Sieć sklepów Żabka wprowadza nową ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów – „kawonament”, który kosztuje 40,99 zł miesięcznie. W jego ramach będzie można odebrać jedną kawę (lub napój czekoladowy) dziennie w dowolnym lokalu.

Szczegóły oferty

Żabka cały czas stara się zaskakiwać konsumentów, wdrażając nowoczesne rozwiązania w swoich sklepach. Tym razem jest to abonament na kawę, który można wykupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Pojawiła się w niej specjalna zakładka, co sugeruje, że użytkownicy niebawem zyskają dostęp do kolejnych subskrypcji. Jeżeli chodzi o „kawonament”, klienci mają do wyboru kilka rodzajów kaw (czarną, z mlekiem, flat white, cappuccino i espresso) oraz napój czekoladowy. Co więcej, Żabka nie wprowadziła żadnych ograniczeń, jeżeli chodzi o ich wielkość. W trakcie jednego okresu rozliczeniowego będzie można odebrać darmową kawę 200 ml lub muffina (po wykorzystaniu dziennego limitu).

Niecałe 2 zł za kawę

W aplikacji Żabki widnieje też informacja, że jeżeli klient zdecyduje się na subskrypcję, za swój dzienny napój zapłaci jedynie 1,61 zł. Regularna cena małej kawy to 6,50 zł, natomiast dużej – 8,50 zł. Warto wspomnieć, że sklepy są czynne także w niedziele i święta (w innych godzinach niż zwykle), więc odbiór napoju każdego dnia rzeczywiście jest możliwy. Jest to pierwsza tego typu usługa subskrypcyjna w Polsce, ale z pewnością nie ostatnia. Da się z niej zrezygnować w każdej chwili, jednak opłaty przestaną być pobierane w chwili zakończenia danego okresu rozliczeniowego.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...