Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę

2022.11.03

Sieć sklepów Żabka wprowadza nową ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów – „kawonament”, który kosztuje 40,99 zł miesięcznie. W jego ramach będzie można odebrać jedną kawę (lub napój czekoladowy) dziennie w dowolnym lokalu.

Szczegóły oferty

Żabka cały czas stara się zaskakiwać konsumentów, wdrażając nowoczesne rozwiązania w swoich sklepach. Tym razem jest to abonament na kawę, który można wykupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Pojawiła się w niej specjalna zakładka, co sugeruje, że użytkownicy niebawem zyskają dostęp do kolejnych subskrypcji. Jeżeli chodzi o „kawonament”, klienci mają do wyboru kilka rodzajów kaw (czarną, z mlekiem, flat white, cappuccino i espresso) oraz napój czekoladowy. Co więcej, Żabka nie wprowadziła żadnych ograniczeń, jeżeli chodzi o ich wielkość. W trakcie jednego okresu rozliczeniowego będzie można odebrać darmową kawę 200 ml lub muffina (po wykorzystaniu dziennego limitu).

Niecałe 2 zł za kawę

W aplikacji Żabki widnieje też informacja, że jeżeli klient zdecyduje się na subskrypcję, za swój dzienny napój zapłaci jedynie 1,61 zł. Regularna cena małej kawy to 6,50 zł, natomiast dużej – 8,50 zł. Warto wspomnieć, że sklepy są czynne także w niedziele i święta (w innych godzinach niż zwykle), więc odbiór napoju każdego dnia rzeczywiście jest możliwy. Jest to pierwsza tego typu usługa subskrypcyjna w Polsce, ale z pewnością nie ostatnia. Da się z niej zrezygnować w każdej chwili, jednak opłaty przestaną być pobierane w chwili zakończenia danego okresu rozliczeniowego.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...