Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

#PrasówkaEcomersy (28.11 - 02.12)

2022.12.05

Podzieliliśmy się wynikami badania Visa Mobile Payments Study 2022, które dotyczy mobile w e-commerce. Radziliśmy, jak przygotować sklep na noworoczne wyprzedaże. Zastanawialiśmy się także, jak planujemy świąteczne wydatki – na podstawie badania Revolut Money Report 2022. Pisaliśmy, że świąteczna kampania Allegro powraca – nowy spot to Listy do Mikołaja. Informowaliśmy o współpracy Pekao i Tpay – klienci mogą już płacić w ratach. Wspominaliśmy także, że imoje od ING BP otrzymało tytuł jednego z najlepszych produktów i usług dla e-commerce według Gazety Finansowej. Opublikowaliśmy TOP listopada od #ecomersy! Pisaliśmy o tym, że BLIK osiągnął rekordową liczbaę transakcji podczas Black Friday. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł na temat złych praktyk w sklepie internetowym, przez które można stracić klientów.

Visa Mobile Payments Study 2022 – wyniki badania, dotyczącego mobile w e-commerce

Visa, światowy lider płatności cyfrowych, podzielił się wynikami badania Visa CEE Mobile Payments Study 2022, które objęło ankietowanych z ośmiu krajów: Polski, Czech, Węgier, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Słowenii i Chorwacji. Zostało przeprowadzone przez firmę badawczą Kantar, metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 respondentów (18-65 lat) w każdym z tych państw. Miało to miejsce w październiku 2022 roku.

https://ecomersy.pl/visa-mobile-payments-study-2022-wyniki-badania

Jak przygotować sklep na noworoczne wyprzedaże?

Jeżeli zastanawiasz się, kiedy najlepiej ruszyć z grudniowo-styczniowymi promocjami, Sylwester i Nowy Rok to doskonałe dni, aby wprowadzić rabaty na różne produkty. W ten sposób rok zakończysz z przytupem. W tym czasie większość klientów cieszy się wolnym od pracy, możesz więc liczyć, że z przyjemnością przejrzą ofertę Twojego sklepu. Pierwszy weekend roku to również odpowiedni moment, by rozpocząć zimowe wyprzedaże, które będziesz później kontynuować.

https://ecomersy.pl/jak-przygotowac-sklep-na-noworoczne-wyprzedaze

Jak planujemy świąteczne wydatki? Na czym oszczędzamy? Znamy wyniki badania Revolut Money Report 2022

Znany fintech Revolut dzieli się wynikami badania Revolut Money Report, które dotyczy świątecznych planów i wydatków. Raport objął 10 tys. respondentów z 10 różnych krajów, w tym z Polski. W naszym kraju na pytania odpowiedziało 1007 osób.

https://ecomersy.pl/znamy-wyniki-badania-revolut-money-report-2022

Świąteczna kampania Allegro powraca – nowy spot to Listy do Mikołaja

Nowa kampania świąteczna Allegro jest już dostępna i po raz kolejny dotyczy ważnego tematu – wdzięczności za pomoc w potrzebie i życzliwością wobec otaczających nas osób. Myślą przewodnią klipu jest „zobacz wokół siebie to, co najważniejsze”.

https://ecomersy.pl/swiateczna-kampania-allegro-powraca-jest-juz-nowy-spot

Współpraca Pekao i Tpay – klienci mogą już płacić w ratach

Pekao i Tpay zdecydowały się podjąć współpracę, aby ułatwić konsumentom zakupy online. Dwa silne podmioty – drugi największy bank w Polsce i popularny operator płatności – umożliwiają rozłożenie kosztów transakcji na wygodne raty.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-pekao-i-tpay-klienci-moga-juz-placic-w-ratach

imoje od ING BP jednym z najlepszych produktów i usług dla e-commerce według Gazety Finansowej

imoje zostało wyróżnione przez „Gazetę Finansową”, zyskując miano jednego z najlepszych produktów i usług dla e-commerce w kategorii bankowość. Jest to usługa odbierania płatności online, głównie dla sklepów internetowych.

https://ecomersy.pl/imoje-od-ing-bp-jednym-z-najlepszych-produktow-i-uslug-dla-e-commerce

TOP listopada od #ecomersy!

Jakie teksty opublikowane w listopadzie szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, debiutu Kuboty na giełdzie NewConnect, pojawieniu się oferty Laurelli na platformie Glovo czy przypinkach „Daję w szyję” – politycznym komentarzu marki Yes. W listopadowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wywiady: z Piotr Kałwą, E-commerce Success Managerem w IdoSell, na temat Black Friday 2022, oraz z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, na temat zwiększenia sprzedaży przed świętami w branży fashion. Naszym czytelnikom spodobał się także tekst na temat laureatów Effie Awards 2022. Opublikowaliśmy artykuł o skutecznym e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Duże zainteresowanie zdobył news o tym, że Allegro Smart! będzie droższe. Wspominaliśmy też o PayPokach – nowych bohaterach spotów reklamowych PayPo i o Zencal – nowym narzędziu do planowania spotkań od polskich programistów.

https://ecomersy.pl/top-listopada-od-ecomersy

Rekordowa liczba transakcji BLIK-iem podczas Black Friday

BLIK cieszył się ogromną popularnością podczas Black Friday i Cyber Monday – wskazują na to dane Polskiego Standardu Płatności. Podczas czterech dni (od piątku 25 listopada br. do poniedziałku 28 listopada br.) użytkownicy wykonali blisko 15 mln transakcji o wartości ponad 2 mld zł właśnie tą metodą płatności.

https://ecomersy.pl/rekordowa-liczba-transakcji-blik-iem-podczas-black-friday

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to wynik błędów w witrynie i złych praktyk sprzedażowych – a to oznacza, że stosunkowo łatwo to zmienić. Czy wiesz, jakich błędów się wystrzegać?

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-56-zle-praktyki-w-sklepie-internetowym-przez-ktore-tracisz-klientow

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...