Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

#PrasówkaEcomersy (28.11 - 02.12)

2022.12.05

Podzieliliśmy się wynikami badania Visa Mobile Payments Study 2022, które dotyczy mobile w e-commerce. Radziliśmy, jak przygotować sklep na noworoczne wyprzedaże. Zastanawialiśmy się także, jak planujemy świąteczne wydatki – na podstawie badania Revolut Money Report 2022. Pisaliśmy, że świąteczna kampania Allegro powraca – nowy spot to Listy do Mikołaja. Informowaliśmy o współpracy Pekao i Tpay – klienci mogą już płacić w ratach. Wspominaliśmy także, że imoje od ING BP otrzymało tytuł jednego z najlepszych produktów i usług dla e-commerce według Gazety Finansowej. Opublikowaliśmy TOP listopada od #ecomersy! Pisaliśmy o tym, że BLIK osiągnął rekordową liczbaę transakcji podczas Black Friday. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł na temat złych praktyk w sklepie internetowym, przez które można stracić klientów.

Visa Mobile Payments Study 2022 – wyniki badania, dotyczącego mobile w e-commerce

Visa, światowy lider płatności cyfrowych, podzielił się wynikami badania Visa CEE Mobile Payments Study 2022, które objęło ankietowanych z ośmiu krajów: Polski, Czech, Węgier, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Słowenii i Chorwacji. Zostało przeprowadzone przez firmę badawczą Kantar, metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 respondentów (18-65 lat) w każdym z tych państw. Miało to miejsce w październiku 2022 roku.

https://ecomersy.pl/visa-mobile-payments-study-2022-wyniki-badania

Jak przygotować sklep na noworoczne wyprzedaże?

Jeżeli zastanawiasz się, kiedy najlepiej ruszyć z grudniowo-styczniowymi promocjami, Sylwester i Nowy Rok to doskonałe dni, aby wprowadzić rabaty na różne produkty. W ten sposób rok zakończysz z przytupem. W tym czasie większość klientów cieszy się wolnym od pracy, możesz więc liczyć, że z przyjemnością przejrzą ofertę Twojego sklepu. Pierwszy weekend roku to również odpowiedni moment, by rozpocząć zimowe wyprzedaże, które będziesz później kontynuować.

https://ecomersy.pl/jak-przygotowac-sklep-na-noworoczne-wyprzedaze

Jak planujemy świąteczne wydatki? Na czym oszczędzamy? Znamy wyniki badania Revolut Money Report 2022

Znany fintech Revolut dzieli się wynikami badania Revolut Money Report, które dotyczy świątecznych planów i wydatków. Raport objął 10 tys. respondentów z 10 różnych krajów, w tym z Polski. W naszym kraju na pytania odpowiedziało 1007 osób.

https://ecomersy.pl/znamy-wyniki-badania-revolut-money-report-2022

Świąteczna kampania Allegro powraca – nowy spot to Listy do Mikołaja

Nowa kampania świąteczna Allegro jest już dostępna i po raz kolejny dotyczy ważnego tematu – wdzięczności za pomoc w potrzebie i życzliwością wobec otaczających nas osób. Myślą przewodnią klipu jest „zobacz wokół siebie to, co najważniejsze”.

https://ecomersy.pl/swiateczna-kampania-allegro-powraca-jest-juz-nowy-spot

Współpraca Pekao i Tpay – klienci mogą już płacić w ratach

Pekao i Tpay zdecydowały się podjąć współpracę, aby ułatwić konsumentom zakupy online. Dwa silne podmioty – drugi największy bank w Polsce i popularny operator płatności – umożliwiają rozłożenie kosztów transakcji na wygodne raty.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-pekao-i-tpay-klienci-moga-juz-placic-w-ratach

imoje od ING BP jednym z najlepszych produktów i usług dla e-commerce według Gazety Finansowej

imoje zostało wyróżnione przez „Gazetę Finansową”, zyskując miano jednego z najlepszych produktów i usług dla e-commerce w kategorii bankowość. Jest to usługa odbierania płatności online, głównie dla sklepów internetowych.

https://ecomersy.pl/imoje-od-ing-bp-jednym-z-najlepszych-produktow-i-uslug-dla-e-commerce

TOP listopada od #ecomersy!

Jakie teksty opublikowane w listopadzie szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat tego, debiutu Kuboty na giełdzie NewConnect, pojawieniu się oferty Laurelli na platformie Glovo czy przypinkach „Daję w szyję” – politycznym komentarzu marki Yes. W listopadowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wywiady: z Piotr Kałwą, E-commerce Success Managerem w IdoSell, na temat Black Friday 2022, oraz z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, na temat zwiększenia sprzedaży przed świętami w branży fashion. Naszym czytelnikom spodobał się także tekst na temat laureatów Effie Awards 2022. Opublikowaliśmy artykuł o skutecznym e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Duże zainteresowanie zdobył news o tym, że Allegro Smart! będzie droższe. Wspominaliśmy też o PayPokach – nowych bohaterach spotów reklamowych PayPo i o Zencal – nowym narzędziu do planowania spotkań od polskich programistów.

https://ecomersy.pl/top-listopada-od-ecomersy

Rekordowa liczba transakcji BLIK-iem podczas Black Friday

BLIK cieszył się ogromną popularnością podczas Black Friday i Cyber Monday – wskazują na to dane Polskiego Standardu Płatności. Podczas czterech dni (od piątku 25 listopada br. do poniedziałku 28 listopada br.) użytkownicy wykonali blisko 15 mln transakcji o wartości ponad 2 mld zł właśnie tą metodą płatności.

https://ecomersy.pl/rekordowa-liczba-transakcji-blik-iem-podczas-black-friday

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to wynik błędów w witrynie i złych praktyk sprzedażowych – a to oznacza, że stosunkowo łatwo to zmienić. Czy wiesz, jakich błędów się wystrzegać?

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-56-zle-praktyki-w-sklepie-internetowym-przez-ktore-tracisz-klientow

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...