#PrasówkaEcomersy (19.02–23.02)
Pisaliśmy o DHL Express i przyspieszonym rozwoju MyGTS, a także o nowości od Revoluta – AI-scam. Wspominaliśmy o zmianach w etykietach InPostu oraz o kolejnej wersji językowej platformy Allegro. Informowaliśmy o dziwnych listach od skarbówki i zmianach w Answear.com. Zastanawialiśmy się, czy Everli zostało sprzedane za 1 euro oraz jak wykorzystać potencjał YouTube Ads. Podzieliliśmy się artykułem na temat voucherów prezentowych w sklepie internetowym. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, jak przebiegło PROMO SHOW 2024. Pisaliśmy o współpracy PayPo i Kuboty. Informowaliśmy także o danych GUS-u za styczeń 2024 i o sprzedaży detalicznej w ubiegłym miesiącu.
DHL Express i sztuczna inteligencja – przyspieszony rozwój MyGTS
DHL Express, jedna z dywizji DHL, która obsługuje ekspresowe międzynarodowe przesyłki lotnicze, wykorzystuje sztuczną inteligencję do rozwoju swoich usług. AI posłużyło do ulepszenia platformy internetowej MyGTS i uproszczenia transakcji celnych. Co jeszcze wiemy na ten temat?
https://ecomersy.pl/dhl-express-i-sztuczna-inteligencja-przyspieszony-rozwoj-mygts
Nowość od Revoluta – AI-scam
Globalna aplikacja finansowa Revolut uruchomiła zaawansowaną funkcję do ochrony klientów przed oszustami – AI-scam. Jest to dodatkowa zapora bezpieczeństwa, która zapobiega wyłudzeniom APP (autoryzowane płatności push). Co jeszcze wiemy na ten temat?
https://ecomersy.pl/nowosc-od-revoluta-ai-scam
Zmiany w etykietach InPostu. Już ostatnia prosta
Już 29 lutego InPost wprowadzi zmiany dla etykiet Kurier – jest to ostatni etap wdrażania przez spółkę jednego standardu etykiety, dzięki czemu sortowanie oraz doręczanie przesyłek stanie się bezpieczniejsze i efektywniejsze.
https://ecomersy.pl/zmiany-w-etykietach-inpostu-juz-ostatnia-prosta
Allegro.sk – kolejna wersja językowa platformy
Allegro.sk wystartuje jeszcze w tym kwartale – jest to słowacka wersja znanej platformy, która daje możliwość dotarcia do nowych klientów. Kupujący ze Słowacji znajdą tu różne metody płatności w euro, dostawy od zaufanych przewoźników oraz stronę i narzędzia w swoim języku.
https://ecomersy.pl/allegrosk-kolejna-wersja-jezykowa-platformy
Dziwne listy od skarbówki. Wyborcza wyjaśnia
Polacy otrzymują od Urzędu Skarbowego listy behawioralne o zaskakującej treści, jednak prawnicy są zdania, że działania urzędników nie mają podstawy prawnej. O co właściwie chodzi?
https://ecomersy.pl/dziwne-listy-od-skarbowki-wyborcza-wyjasnia
Everli sprzedane za 1 euro? E-grocery w opałach
Start up Everli będzie miał nowego właściciela – nie wiadomo jednak, kto to będzie. Anonimowy nabywca zapłaci za niego… 1 euro, a jednocześnie przejmie zobowiązania podmiotu i zainwestuje w niego środki, które pozwolą dalej prowadzić działalność.
https://ecomersy.pl/everli-sprzedane-za-1-euro-e-grocery-w-opalach
Vouchery prezentowe w sklepie internetowym. Czy i kiedy warto?
Przedsiębiorcy działający w e-commerce mają swoje sposoby, by zwiększać lojalność klientów i zachęcać ich do zakupów. Jednym z bardzo skutecznych narzędzi marketingowych są vouchery prezentowe, które sprawiają, że oferta staje się ciekawsza. Czy warto wprowadzić ten rodzaj upominku do swojego sklepu internetowego? Jak właściwie działają takie vouchery? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu – pokażemy Ci, jaki potencjał w sobie kryją!
https://ecomersy.pl/vouchery-prezentowe-w-sklepie-internetowym-czy-i-kiedy-warto
Zmiany w Answear.com. Kim jest nowa dyrektor marketingu wizerunkowego?
Nową dyrektor marketingu wizerunkowego w spółce Answear.com została Marta Sawicka, która poprzednio była związana z Moliera2, a wcześniej z Grey Group i Bridge2Fun.
https://ecomersy.pl/zmiany-w-answearcom-kim-jest-nowa-dyrektor-marketingu-wizerunkowego
PROMO SHOW 2024 już za nami!
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW już się odbyły – wzięło w nich udział Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. Co działo się podczas tych dwóch dni?
https://ecomersy.pl/promo-show-2024-krotkie-podsumowanie-wydarzenia
Jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla Twojego biznesu?
Platformy wideo takie jak YouTube stały się obecnie nie tylko centrami rozrywki, ale również ważnymi przestrzeniami dla reklamodawców pragnących dotrzeć do szerokiej publiczności z efektywnym przekazem. YouTube, z jego miliardową bazą użytkowników, oferuje unikalną szansę na promowanie produktów i usług w dynamiczny i angażujący sposób. Dowiedzmy się, jakie możliwości YouTube Ads oferuje biznesom i jak powinna wyglądać skuteczna strategia.
https://ecomersy.pl/jak-wykorzystac-potencjal-youtube-ads-dla-twojego-biznesu
Współpraca PayPo i Kuboty. Nowa forma płatności w e-sklepie znanej marki
Znana polska marka Kubota rozpoczęła współpracę z operatorem płatności odroczonych – PayPo. Jest to duży krok w stronę klientów, ponieważ z raportu opublikowanego przez fintech wynika, że aż 69% osób korzystających z BNPL wskazuje, że zdarzyło im się porzucić koszyk zakupowy, kiedy nie mogło skorzystać z tej metody płatności.
https://ecomersy.pl/wspolpraca-paypo-i-kuboty-nowa-forma-platnosci-w-e-sklepie-znanej-marki
Styczeń 2024 a sprzedaż detaliczna – dane GUS. Sytuacja e-commerce
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w styczniu 2024 roku była wyższa niż przed rokiem o 3,0% (wobec wzrostu o 0,1% w styczniu 2023). W porównaniu z grudniem 2023 odnotowano spadek sprzedaży detalicznej o 19,5%. Jak to wygląda w przypadku e-commerce?
https://ecomersy.pl/styczen-2024-a-sprzedaz-detaliczna-dane-gus-sytuacja-e-commerce