Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 20 Maj 2024

DHL Express i sztuczna inteligencja – przyspieszony rozwój MyGTS

2024.02.19

DHL Express, jedna z dywizji DHL, która obsługuje ekspresowe międzynarodowe przesyłki lotnicze, wykorzystuje sztuczną inteligencję do rozwoju swoich usług. AI posłużyło do ulepszenia platformy internetowej MyGTS i uproszczenia transakcji celnych. Co jeszcze wiemy na ten temat?

Szybsze przetwarzanie przesyłek

 „My Global Trade Services” (MyGTS), platforma internetowa DXL Express, uprościła wysyłkę międzynarodową dla klientów i przyspieszyła przetwarzanie przesyłek transgranicznych. Jej użytkownicy mogą bez trudu znaleźć informacje o formalnościach celnych, wymogach regulacyjnych, a także oszacować koszty. Narzędzie ułatwia również wyszukanie kodów Systemu Zharmonizowanego (HS) za pomocą słów kluczowych lub katalogu kodów (dzięki wykorzystaniu AI są one w 100% prawidłowe). Pozwala również przewidywać potencjalne dodatkowe opłaty zarówno w kraju eksportu, jak i w kraju docelowym, do którego wysyłany będzie towar.

Koszty całkowite transakcji

Za pośrednictwem MyGTS można obliczyć szacunkowe koszty całkowite transakcji (landed cost) jeszcze przed wysyłką, w tym cła i podatki. Obecnie 70% kupujących online na całym świecie decyduje się przedpłacić lokalne cła importowe i podatki z góry przy dokonywaniu zakupu. Sprzedawcy, którzy zapewniają przejrzystość w zakresie całkowitych kosztów, wzmacniają zaufanie klientów końcowych do swojego sklepu internetowego. Na potrzeby odprawy celnej MyGTS dostarcza informacji na temat niezbędnych wymogów eksportowych i importowych.

Polecamy