Dzisiaj mamy: Wtorek, 23 Kwiecień 2024

Autopay

300 tys. transakcji na godzinę w Autopay – firma chwali się wynikami

300 tys. transakcji na godzinę w Autopay – firma chwali się wynikami

2024.04.17
Polska spółka Autopay informuje, że jej platforma płatnicza obsługuje już nawet 300 tys. transakcji na godzinę, a w skali roku mówimy tu o liczbie rzędu 150 mln. Rosnąca transakcyjność jest spowodowana m.in. wprowadzeniem nowych funkcji do systemu rozliczeniowego Autopay.
Nowy członek zarządu Autopay - Tomasz Jakubowski

Nowy członek zarządu Autopay - Tomasz Jakubowski

2024.02.07
W zarządzie Autopay zachodzą zmiany – firma poinformowała o nowym podziale kompetencji, który ma miejsce ze względu na pojawienie się Tomasza Jakubowskiego. Odpowiada on za realizację długofalowej strategii rozwoju, optymalizację procesów w spółce czy prawny audyt wewnętrzny.
Rebranding Autopay doceniony. Polska spółka nominowana w Transform Awards Europe 2024

Rebranding Autopay doceniony. Polska spółka nominowana w Transform Awards Europe 2024

2024.01.25
Ubiegłoroczny rebranding spółki Autopay został nominowany w konkursie Transform Awards Europe 2024 – i to w dwóch kategoriach. Wydarzenie jest organizowane przez „Transform magazine”, magazyn biznesowy poświęcony strategiom rozwoju marki i designowi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.
Nowa firma doradcza na rynku – happy birds

Nowa firma doradcza na rynku – happy birds

2023.12.07
Sebastian Ptak i Krystian Wesołowski, którzy jeszcze do niedawna zajmowali ważne stanowiska w Autopay, podjęli współpracę i założyli firmę doradczą, która od sierpnia br. działa pod nazwą happy birds i oferuje wsparcie doradcze oraz autorskie metody warsztatów.
Jak Polacy płacą za zakupy online? Badanie Autopay

Jak Polacy płacą za zakupy online? Badanie Autopay

2023.06.21
Z najnowszego badania „Finanse w czasach inflacji” zrealizowanego przez Autopay wynika, że brak możliwości wyboru ulubionej formy płatności to dla większości klientów powód do rezygnacji z zakupów w danym sklepie internetowym. Polacy nie lubią formalności i oczekują wygodnych, nowoczesnych rozwiązań.
Rebranding Blue Media – firma chce rozwinąć skrzydła

Rebranding Blue Media – firma chce rozwinąć skrzydła

2023.05.25
Blue Media to lider polskiego rynku płatniczego. Spółka rozpoczyna proces rebrandingu do marki parasolowej Autopay. W planach jest rozwój nowych produktów i dołączenie do grona czołowych europejskich firm technologicznych.