Rebranding Autopay doceniony. Polska spółka nominowana w Transform Awards Europe 2024
Ubiegłoroczny rebranding spółki Autopay został nominowany w konkursie Transform Awards Europe 2024 – i to w dwóch kategoriach. Wydarzenie jest organizowane przez „Transform magazine”, magazyn biznesowy poświęcony strategiom rozwoju marki i designowi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.
Konkurs europejski
Polską spółkę Autopay nominowano w dwóch kategoriach: „Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania” i „Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych”. Za proces rebrandingu marki odpowiada agencja Brand New Attitude (BNA) oraz wewnętrzny zespół Autopay.
Z Blue Media w Autopay
Temat rebrandingu sopockiej firmy pojawił się kilkanaście miesięcy temu. Firma, która powstała jeszcze pod koniec XX wieku, przez długi czas działała pod nazwą Blue Media. W procesie rebrandingu zmieniła się nie tylko nazwa, ale też estetyka: w nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów.