Rebranding Autopay doceniony. Zdobędzie globalne nagrody?
Rebranding firmy Autopay (wcześniej Blue Media), która jest jednym z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony złotą i srebrną statuetką w konkursie Transform Awards Europe 2024. Firma ma też szansę na globalne wyróżnienie.
Srebrna i złota statuetka
Rebranding Blue Media w Autopay otrzymał dwie nagrody: złotą statuetkę w kategorii „Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania” oraz srebrną w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych”. Za odświeżony branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.
Kolejny konkurs przed Autopay
Podczas gali Transform Awards Europe 2024 ogłoszono, że odbędzie się kolejny konkurs, czyli Diamond Transformation Awards, w którym wezmą udział zwycięzcy poszczególnych kategorii z Europy, a konkurować będą z laureatami z całego świata. Przed Autopay pojawia się zatem szansa na kolejne wyróżnienia, tym razem w skali światowej.