Rebranding Blue Media – firma chce rozwinąć skrzydła
Blue Media to lider polskiego rynku płatniczego. Spółka rozpoczyna proces rebrandingu do marki parasolowej Autopay. W planach jest rozwój nowych produktów i dołączenie do grona czołowych europejskich firm technologicznych.
Rozwiązania wprowadzone przez Blue Media
Marka Blue Media działa na rynku polskim od 1999 roku. Jako pierwsza wprowadziła takie rozwiązania, jak szybkie płatności za rachunki przez Internet (2011 rok), doładowania telefonów komórkowych online (2002 rok), system natychmiastowych przelewów międzybankowych BlueCash (2011 rok) czy płatności automatyczne Autopay za przejazdy na autostradach (2019 rok). Teraz firma planuje zmiany, które jednak będą wprowadzane stopniowo, aby przyzwyczaić klientów i kontrahentów do nowego brandu.
Marka parasolowa Autopay
Docelowo pod nową marką parasolową Autopay działać będą: Blue Media, Autopay Mobility oraz niemiecka spółka Autopay GmbH. Aktualnie zespół Blue Media liczy zaledwie 300 osób. Niebawem przekształci się w międzynarodową firmę technologiczną, która planuje zadebiutować na jednej z giełd – niekoniecznie w Polsce. Na samym początku Autopay zaprezentuje nowe logo, identyfikację wizualną i ogólną misję.