Dzisiaj mamy: Wtorek, 10 Grudzień 2024

DPD

Ruszyła kampania DPD Polska. Kierowana głównie do młodych

Ruszyła kampania DPD Polska. Kierowana głównie do młodych

2024.05.23
DPD Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która jest kierowana głównie do osób z pokolenia Z. Działania promocyjne prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja.
Nowa opcja w DPD Mobile. Można już nadawać przesyłki

Nowa opcja w DPD Mobile. Można już nadawać przesyłki

2024.03.13
W aplikacji mobilnej DPD pojawiła się funkcja nadawania przesyłek. Operator zapewnia, że mogą z niej korzystać właściciele smartfonów z Androidem oraz iOS-em, a płatności obsługuje serwis Przelewy24.
Współpraca Apaczka.pl z Hellmann i DPD

Współpraca Apaczka.pl z Hellmann i DPD

2022.11.25
Platforma logistyczna Apaczka.pl nawiązała współpracę z dwoma przewoźnikami: Hellmann i DPD, dzięki czemu możliwe staje się nadawanie palet zagranicznych w eksporcie – i to do 23 krajów w Europie. Oferta obejmuje Przesyłki większe gabarytowo i przekraczające standardowe wymiary wagowe.
DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

2022.05.05
Niemiecka firma DPD uruchomiła sieć kawiarni, w których można odbierać i wysyłać paczki. Pierwszy lokal został otwarty w Berlinie, jednak będzie ich więcej, docelowo na terenie całego kraju.
Sprawdź, z jakimi operatorami przesyłek możesz zintegrować swój sklep internetowy

Sprawdź, z jakimi operatorami przesyłek możesz zintegrować swój sklep internetowy

2022.02.17
Prowadzisz e-sklep i chcesz zapewnić swoim klientom jak najwięcej opcji dostarczania przesyłek? Przeczytaj nasz tekst, aby dowiedzieć się, z jakimi operatorami możesz go zintegrować. Na rynku pojawia się ich coraz więcej. Warto przeanalizować każdy z nich pod najważniejszymi względami: ceny oraz czasu dostawy, a także zwrócić uwagę na kilka innych...
Paczkomaty najczęściej wybieraną formą dostawy

Paczkomaty najczęściej wybieraną formą dostawy

2021.10.13
Klienci sklepów internetowych najczęściej korzystają z Paczkomatów Inpost, które stały się jedną z najbardziej popularnych form dostawy. To aż 77% wszystkich kupujących. Inpost prześciga konkurencję Inpost w ostatnim czasie wyprzedził swoich konkurentów: DPD i DHL. Wszystko dzięki paczkomatom, które motywują do zakupów online 81% badanych. Kuriera do domu lub do...