Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Współpraca Apaczka.pl z Hellmann i DPD

2022.11.25

Platforma logistyczna Apaczka.pl nawiązała współpracę z dwoma przewoźnikami: Hellmann i DPD, dzięki czemu możliwe staje się nadawanie palet zagranicznych w eksporcie – i to do 23 krajów w Europie. Oferta obejmuje Przesyłki większe gabarytowo i przekraczające standardowe wymiary wagowe.

Co proponuje Hellmann?

Współpraca z Hellmann Worldwide Logistic, jednym z największych międzynarodowych dostawców usług logistycznych, wiąże się z nowymi możliwościami dla konsumentów Apaczki. Przewoźnik oferuje indywidualne rozwiązania (zgodne z potrzebami klientów), maksymalną transparentność i jak największą wydajność.

Nowe możliwości – także dzięki DPD

Hellmann pozwoli na nadawanie przesyłek jedno- i wielopaletowych, zapewniając przy tym przystępne ceny, odbiór następnego dnia i zautomatyzowany proces śledzenia statusu przesyłki. Apaczka.pl nawiązała współpracę także z firmą DPD, dzięki której konsumenci zyskali możliwość eksportu do 23 państw europejskich (w tym do Irlandii).

Źródło zdjęcia: https://www.linkedin.com/company/apaczka-alsendo-sp-z-o-o

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...