Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

Czwartek, 5 Maj 2022

Niemiecka firma DPD uruchomiła sieć kawiarni, w których można odbierać i wysyłać paczki. Pierwszy lokal został otwarty w Berlinie, jednak będzie ich więcej, docelowo na terenie całego kraju.

Jak działa nowy lokal?

DPD Store to sklep oferujący kawę i ciasta, a przy tym działający jako punkt pocztowy. Po odebraniu przesyłki można od razu ją rozpakować i sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Lokal stał się również mikrodepozytem, pozwalającym na realizowanie lokalnych dostaw rowerami elektrycznymi. DPD podjęło też współpracę z dostawcą magazynów samoobsługowych – Storebox. Klienci mogą więc wynająć własną szafkę czy miejsce do przechowywania towaru na terenie sklepu.

Główne zalety DPD Store

Osoby wysyłające paczki zyskają opcję, by skorzystać z kartonu pozostawionego przez inną osobę. DPD Store wyróżnia się jasnym, przyjemnym dla oka wnętrzem, drewnianymi materiałami oraz dużymi przebieralniami przeznaczonymi do przymierzania ubrań. Firma skupia się na zrównoważonym rozwoju oraz podejściu eko-friendly, dlatego oferuje kawę fair trade. Aby wysłać przesyłkę, wystarczy utworzyć i wydrukować etykietę w terminalu samoobsługowym.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...