Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

2022.05.05

Niemiecka firma DPD uruchomiła sieć kawiarni, w których można odbierać i wysyłać paczki. Pierwszy lokal został otwarty w Berlinie, jednak będzie ich więcej, docelowo na terenie całego kraju.

Jak działa nowy lokal?

DPD Store to sklep oferujący kawę i ciasta, a przy tym działający jako punkt pocztowy. Po odebraniu przesyłki można od razu ją rozpakować i sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Lokal stał się również mikrodepozytem, pozwalającym na realizowanie lokalnych dostaw rowerami elektrycznymi. DPD podjęło też współpracę z dostawcą magazynów samoobsługowych – Storebox. Klienci mogą więc wynająć własną szafkę czy miejsce do przechowywania towaru na terenie sklepu.

Główne zalety DPD Store

Osoby wysyłające paczki zyskają opcję, by skorzystać z kartonu pozostawionego przez inną osobę. DPD Store wyróżnia się jasnym, przyjemnym dla oka wnętrzem, drewnianymi materiałami oraz dużymi przebieralniami przeznaczonymi do przymierzania ubrań. Firma skupia się na zrównoważonym rozwoju oraz podejściu eko-friendly, dlatego oferuje kawę fair trade. Aby wysłać przesyłkę, wystarczy utworzyć i wydrukować etykietę w terminalu samoobsługowym.

DPD
Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.