Ruszyła kampania DPD Polska. Kierowana głównie do młodych
DPD Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która jest kierowana głównie do osób z pokolenia Z. Działania promocyjne prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja.
Najważniejsze założenia kampanii
Chcąc jeszcze skuteczniej docierać do swoich odbiorców, szczególnie tych z młodszego pokolenia, którzy regularnie kupują i sprzedają w Internecie (segment C2C), firma DPD przygotowała specjalną kampanię promocyjną, realizowaną głównie w kanałach online. Jej celem jest podkreślenie wygody, jaką oferuje sieć DPD Pickup, oraz jej dostępności wynikającej z bliskości punktów nadań i odbiorców przesyłek. W kampanii dominuje prosty i przystępny język, a także lekki nastrój.
Krótki i atrakcyjny filmik
Oś nowej kampanii stanowi 30-sekundowy klip wideo, który w humorystyczny i przystępny sposób ujmuje temat usług logistycznych – nadań i dostaw poza domem (OOH). Główny spot uzupełniany jest o cztery 15-sekundowe skróty i rozszerzenia mające na celu zwrócenie uwagi na najważniejsze wyróżniki usług DPD Polska. Za przygotowanie scenariuszy i produkcję filmową odpowiada kreatywny dom produkcyjny KeyStory.