Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 31.01 - 04.02

Poniedziałek, 7 Luty 2022

Informowaliśmy o wejściu na polski rynek niemieckiej sieci drogerii DM, pisaliśmy także o programie Connected Retail od Zalando oraz usłudze One Fulfillment by Allegro. Radziliśmy, jak przygotować sklep na Walentynki i jak sprawnie rozwijać biznes e-commerce. Podzieliliśmy się też naszym top stycznia 2022, czyli najczęściej czytanymi tekstami w tym miesiącu. Z kolei w Ecomersach Basic pojawił się artykuł związany z meta description.

Niemiecka sieć drogerii DM już za chwilę w Polsce

Już niebawem Polacy będą mogli robić zakupy w drogerii DM. Jest to popularna niemiecka sieć, która właśnie wchodzi do naszego kraju. Klienci zyskają dostęp do sklepu internetowego oraz sklepów stacjonarnych.

https://ecomersy.pl/niemiecka-siec-drogerii-dm-juz-za-chwile-w-polsce

Jak przygotować sklep na Walentynki?

Zaczął się luty, a to oznacza tylko jedno – zbliżają się Walentynki! Święto zakochanych to niesamowicie popularne święto, które zostało skomercjalizowane jakiś czas temu. Możesz wykorzystać tę okazję, żeby zwiększyć ruch w swoim sklepie internetowym. Wystarczy odpowiednia kampania. Zacznij ją już teraz albo… z zaskoczenia, tuż przed 14!

https://ecomersy.pl/jak-przygotowac-sklep-na-walentyki

Już działa One Fulfillment by Allegro!

Usługa logistyczna One Fulfillment jest już dostępna. W jej ramach Allegro przejmuje od sprzedawców odpowiedzialność za magazynowanie i wysyłkę produktów do klientów. Dzięki temu wszystko odbywa się sprawniej, a kupujący otrzymują paczki jeszcze szybciej niż dotąd, zwykle następnego dnia.

https://ecomersy.pl/juz-dziala-one-fulfillment-by-allegro

TOP stycznia 2022

Do jakich artykułów najchętniej zaglądali nasi czytelnicy? Szczególnie interesowały ich wywiady: z Anną Kaczmarską, CEO w Samito, na temat nowoczesnego marketingu automation, a także z Joanną Kwiatkowską, Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderką marki Kubota. Dużą popularnością cieszył się również tekst, w którym polecaliśmy newslettery o e-commerce i marketingu. Zaciekawiło Was też, na której platformie e-commerce warto postawić swój sklep internetowy oraz czym właściwie są tokeny NFT i jaki mają związek z reklamą. W topce znalazł się też tekst związany z nowymi przepisami we Francji, dotyczącymi zakazu niszczenia niesprzedanych produktów. Nasi czytelnicy dowiedzieli się też, że H&M być może dołączy do metaverse. Radziliśmy, jak stworzyć regulamin sklepu internetowego i polecaliśmy e-booka na temat planowania sprzedaży w butiku odzieżowym. Pisaliśmy także o tym, że sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę.

https://ecomersy.pl/top-stycznia

Jak sprawnie rozwijać biznes e-commerce?

Czy jest jakiś sprawdzony sposób na to, by przyspieszyć wzrost Twojego biznesu? Niestety, musimy Cię rozczarować – nie istnieje żaden konkretny przepis. Nie znaczy to jednak, że nie warto nic robić. Są pewne działania oraz wskazówki, których warto się trzymać, dzięki czemu będziesz mieć większy wpływ na tempo oraz kierunek rozwoju Twojego e-biznesu. Wcielenie ich w życie z pewnością będzie sprzyjać Twojej firmie.

https://ecomersy.pl/jak-sprawnie-rozwijac-biznes-e-commerce

Connected Retail od Zalando – ponad 1000 polskich sklepów sprzedaje na platformie

Firma Zalando uruchomiła w Polsce program Connected Retail, dzięki któremu sklepy stacjonarne mogą sprzedawać swoje produkty również online. Został wprowadzony w lipcu 2021 roku. Od tamtej pory dołączyło do niego ponad 1000 sklepów.

https://ecomersy.pl/connected-retail-od-zalando-ponad-1000-polskich-sklepow-sprzedaje-na-platformie

Ecomersy Basic #14: Meta description. Co to jest? Jak je przygotować?

Meta description to krótkie podsumowanie zawartości strony, pojawiające się w wynikach wyszukiwania Google. Zwykle zawiera dwie linijki tekstu (140-160 znaków). Jeśli jest dłuższy, wyszukiwarka zastąpi dalszą jego część wielokropkiem. Dlaczego meta description ma znaczenie? Sprawdź kolejny artykuł z serii Ecomersy Basic.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-14-meta-description-co-to-jest-jak-je-przygotowac

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...