Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Connected Retail od Zalando – ponad 1000 polskich sklepów sprzedaje na platformie

2022.02.04

Firma Zalando uruchomiła w Polsce program Connected Retail, dzięki któremu sklepy stacjonarne mogą sprzedawać swoje produkty również online. Został wprowadzony w lipcu 2021 roku. Od tamtej pory dołączyło do niego ponad 1000 sklepów.

Kto może przystąpić do programu?

Do programu przystępują biznesy, których działalność jest w jakiś sposób powiązana z ofertą platformy Zalando. Warunkiem jest posiadanie w swoim asortymencie odzieży (damskiej, męskiej czy dziecięcej), obuwia, akcesoriów bądź sportowych produktów. Z Connected Retail korzystają małe (jak Fluff czy Makadamia) i duże (jak Bytom czy Vistula) przedsiębiorstwa. Muszą mieć jedynie dostęp do Internetu, system POS, drukarkę oraz umowę z firmą kurierską.

Korzyści wynikające z dołączenia

Dzięki programowi można zaobserwować nawet 60-procentowy wzrost sprzedaży. Wśród licznych korzyści znajduje się możliwość częstszego umieszczania nowych produktów oraz zwiększenia asortymentu, co pozytywnie wpływa na odbiór sklepu wśród klientów. Koszty dołączenia do Connected Retail są zmienne. Sprzedawcy sami ustalają ceny produktów i nie ponoszą kosztów konfiguracji, a konkurencyjna prowizja jest wypłacana jedynie za zrealizowane transakcje.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...