Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

Connected Retail od Zalando – ponad 1000 polskich sklepów sprzedaje na platformie

2022.02.04

Firma Zalando uruchomiła w Polsce program Connected Retail, dzięki któremu sklepy stacjonarne mogą sprzedawać swoje produkty również online. Został wprowadzony w lipcu 2021 roku. Od tamtej pory dołączyło do niego ponad 1000 sklepów.

Kto może przystąpić do programu?

Do programu przystępują biznesy, których działalność jest w jakiś sposób powiązana z ofertą platformy Zalando. Warunkiem jest posiadanie w swoim asortymencie odzieży (damskiej, męskiej czy dziecięcej), obuwia, akcesoriów bądź sportowych produktów. Z Connected Retail korzystają małe (jak Fluff czy Makadamia) i duże (jak Bytom czy Vistula) przedsiębiorstwa. Muszą mieć jedynie dostęp do Internetu, system POS, drukarkę oraz umowę z firmą kurierską.

Korzyści wynikające z dołączenia

Dzięki programowi można zaobserwować nawet 60-procentowy wzrost sprzedaży. Wśród licznych korzyści znajduje się możliwość częstszego umieszczania nowych produktów oraz zwiększenia asortymentu, co pozytywnie wpływa na odbiór sklepu wśród klientów. Koszty dołączenia do Connected Retail są zmienne. Sprzedawcy sami ustalają ceny produktów i nie ponoszą kosztów konfiguracji, a konkurencyjna prowizja jest wypłacana jedynie za zrealizowane transakcje.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...