Dzisiaj mamy: Piątek, 26 Kwiecień 2024

Connected Retail od Zalando – ponad 1000 polskich sklepów sprzedaje na platformie

2022.02.04

Firma Zalando uruchomiła w Polsce program Connected Retail, dzięki któremu sklepy stacjonarne mogą sprzedawać swoje produkty również online. Został wprowadzony w lipcu 2021 roku. Od tamtej pory dołączyło do niego ponad 1000 sklepów.

Kto może przystąpić do programu?

Do programu przystępują biznesy, których działalność jest w jakiś sposób powiązana z ofertą platformy Zalando. Warunkiem jest posiadanie w swoim asortymencie odzieży (damskiej, męskiej czy dziecięcej), obuwia, akcesoriów bądź sportowych produktów. Z Connected Retail korzystają małe (jak Fluff czy Makadamia) i duże (jak Bytom czy Vistula) przedsiębiorstwa. Muszą mieć jedynie dostęp do Internetu, system POS, drukarkę oraz umowę z firmą kurierską.

Korzyści wynikające z dołączenia

Dzięki programowi można zaobserwować nawet 60-procentowy wzrost sprzedaży. Wśród licznych korzyści znajduje się możliwość częstszego umieszczania nowych produktów oraz zwiększenia asortymentu, co pozytywnie wpływa na odbiór sklepu wśród klientów. Koszty dołączenia do Connected Retail są zmienne. Sprzedawcy sami ustalają ceny produktów i nie ponoszą kosztów konfiguracji, a konkurencyjna prowizja jest wypłacana jedynie za zrealizowane transakcje.

Polecamy