Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Connected Retail od Zalando – ponad 1000 polskich sklepów sprzedaje na platformie

Piątek, 4 Luty 2022

Firma Zalando uruchomiła w Polsce program Connected Retail, dzięki któremu sklepy stacjonarne mogą sprzedawać swoje produkty również online. Został wprowadzony w lipcu 2021 roku. Od tamtej pory dołączyło do niego ponad 1000 sklepów.

Kto może przystąpić do programu?

Do programu przystępują biznesy, których działalność jest w jakiś sposób powiązana z ofertą platformy Zalando. Warunkiem jest posiadanie w swoim asortymencie odzieży (damskiej, męskiej czy dziecięcej), obuwia, akcesoriów bądź sportowych produktów. Z Connected Retail korzystają małe (jak Fluff czy Makadamia) i duże (jak Bytom czy Vistula) przedsiębiorstwa. Muszą mieć jedynie dostęp do Internetu, system POS, drukarkę oraz umowę z firmą kurierską.

Korzyści wynikające z dołączenia

Dzięki programowi można zaobserwować nawet 60-procentowy wzrost sprzedaży. Wśród licznych korzyści znajduje się możliwość częstszego umieszczania nowych produktów oraz zwiększenia asortymentu, co pozytywnie wpływa na odbiór sklepu wśród klientów. Koszty dołączenia do Connected Retail są zmienne. Sprzedawcy sami ustalają ceny produktów i nie ponoszą kosztów konfiguracji, a konkurencyjna prowizja jest wypłacana jedynie za zrealizowane transakcje.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...