Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy: tydzień 17.01 - 21.01

Poniedziałek, 24 Styczeń 2022

Informowaliśmy o zbliżającej się fali koronawirusa i jego wpływie na branżę e-commerce. Radziliśmy, na jakiej platformie e-commerce warto postawić swój sklep internetowy. Opublikowaliśmy wywiad z Joanną Kwiatkowską, Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderką marki Kubota. Pisaliśmy też o maszynach służących do odbioru paczek z Aliexpress oraz nowym sklepie wirtualnym marki Lee Jeans. Z Ecomersów Basic dowiesz się najważniejszych rzeczy o tworzeniu regulaminu e-sklepu.

Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?

Branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Handel internetowy stał się doskonałym pomysłem na działalność, zwłaszcza w czasach pandemii. Powstaje coraz więcej e-sklepów – nie tylko należących do dużych marek, ale również małych, niszowych, prowadzonych przez jednoosobowe lub niewiele większe firmy. Na postawienie systemu sprzedaży online od zera stać tylko dużych graczy na rynku, stąd rosnąca popularność gotowych platform sprzedażowych.

https://ecomersy.pl/wybor-platformy-e-commerce-na-ktorej-postawic-sklep-internetowy

Kolejna fala wirusa przyspieszy rozwój e-commerce

Według przewidywań nowy wariant koronawirusa – Omikron – w styczniu rozszaleje się na dobre, podobnie jak w Wielkiej Brytanii czy Francji. Jeszcze nie wiadomo, czy Polaków czeka kolejny twardy lockdown, można jednak spodziewać się, że jeszcze więcej osób będzie decydować się na zakupy online.

https://ecomersy.pl/kolejna-fala-wirusa-przyspieszy-rozwoj-e-commerce

Kubota to nie klapki, to styl życia. Wywiad z Joanną Kwiatkowską Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderka marki Kubota

Kubota to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Piankowe klapki w ciągu kilku lat ewoluowały w produkt, który budzi pożądanie i świetnie odnajduje się w casualowych stylizacjach. Kto stoi za sukcesem Kubota? O przepis na to, jak podbić e-commerce zapytaliśmy Joannę Kwiatkowską – Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderkę tej marki.

https://ecomersy.pl/kubota-to-nie-klapki-to-styl-zycia-wywiad-z-joannakwiatkowska-vice-ceo-cto-head-of-e-commerce-oraz-co-founderka-marki-kubota

Nowość w polskich miastach – urządzenia do odbioru paczek z Aliexpress

W większych metropoliach, takich jak Warszawa, Łódź czy Kraków, stanęły niedawno maszyny firmy Aliexpress. Należą one do grupy Cainiao. Wszystko przez rosnącą popularność tej platformy e-commerce.

https://ecomersy.pl/nowosc-w-polskich-miastach-urzadzenia-do-odbioru-paczek-z-aliexpress

Wirtualny sklep i platforma marki Lee Jeans

Lee Jeans, znana marka odzieżowa, uruchomiła swój pierwszy sklep wirtualny. Będzie służył nie tylko zakupom, ale również zrównoważonemu rozwojowi. Wszystko dzięki platformie „For a World that Works”.

https://ecomersy.pl/wirtualny-sklep-i-platforma-marki-lee-jeans

Ecomersy Basic #12: Regulamin sklepu internetowego – to musisz wiedzieć

W ostatnim artykule z serii Ecomersy Basic wspominaliśmy, jak ważny jest czytelny, jasny regulamin. Pytanie brzmi: jak go stworzyć? Najlepszym wyjściem okaże się skontaktowanie z prawnikiem, jednak właściciele sklepu internetowego powinni poznać podstawy. Przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia takiego regulaminu w możliwie najprostszych słowach.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-12-regulamin-sklepu-internetowego-to-musisz-wiedziec

 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...