Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Wirtualny sklep i platforma marki Lee Jeans

Czwartek, 20 Styczeń 2022

Lee Jeans, znana marka odzieżowa, uruchomiła swój pierwszy sklep wirtualny. Będzie służył nie tylko zakupom, ale również zrównoważonemu rozwojowi. Wszystko dzięki platformie „For a World that Works”.

Nowa jakość zakupów

Wirtualni konsumenci zyskają możliwość, by poruszać się po interaktywnej przestrzeni, w której będą czekać na nich produkty. Jeżeli na jakiś się zdecydują, mogą dodać go do koszyka. Takie zakupy mają przypominać stacjonarne, tylko że bez konieczności wychodzenia z domu. Oprócz tego, chętni klienci zapoznają się z różnymi projektami związanymi z ochroną środowiska.

Wirtualna przestrzeń i niespodzianki dla klientów

Odbiorcy będą się przemieszczać po wirtualnym sklepie za pomocą przycisków do nawigacji. Obejrzą oni kolekcję damską i męską oraz linię Lee 101, dowiedzą się, czy dany produkt jest dostępny i dopasują odpowiedni fason. Znajdą oni też filmy oraz klikalne przedmioty, takie jak lalka Buddy Lee (maskotka przedstawiająca historię firmy). Na wyższym piętrze znajduje się showroom, a w nim – informacje na temat platformy „For a World that Works”.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...