#PrasówkaEcomersy (12.06 - 16.06)
Ostatni tydzień obfitował w informacje dotyczące rozwoju polskiego e-commerce. Szczególnie chętnie czytaliście newsy na temat wzrostów Witchen.pl oraz sprzedażowych PayU. Informowaliśmy też o zmianach w usłudze Allegro Pay Business oraz 5000 automatów Paczkomat w UK i 3000 we Francji. Dostarczyliśmy Wam też kolejną dawkę wiedzy. W cyklu #EcomersyBasic mogliście przeczytać o tym, ile powinna kosztować przesyłka w sklepie internetowym. Edukowaliśmy także w zakresie tego, jak zdobyć nowych obserwujących w social mediach oraz jak powinno wyglądać skuteczne podsumowanie zamówienia.
SHEIN z nową kampanią promocyjną na lato
Znana chińska marka SHEIN wystartowała z kampanią reklamową „Save money, live in style”. W jej ramach została wprowadzona promocja do -70% na elektronikę i produkty lifestyle’owe, które mogą ułatwić przygotowania do lata.
https://ecomersy.pl/shein-z-nowa-kampania-promocyjna-na-lato
Nowi klienci PragmaGO szybciej otrzymają pieniądze
Polskie przedsiębiorstwo faktoringowe PragmaGO wprowadza innowacyjne rozwiązanie – maksymalne skrócenie czasu na uruchomienie finansowania. Każdy przedsiębiorca, który po raz pierwszy korzysta z faktoringu online w PragmaGO, otrzyma szybki przelew jeszcze przed podpisaniem cesji przez odbiorcę faktury.
https://ecomersy.pl/nowi-klienci-pragmago-szybciej-otrzymaja-pieniadze
Facebook i Instagram w e-commerce. Jak zdobywać obserwujących?
Prowadzisz sklep internetowy i chcesz reklamować swoją firmę w mediach społecznościowych? A może już to robisz, tylko brakuje Ci obserwujących? Konkurencja w branży e-commerce jest ogromna, dlatego nie tak łatwo zdobyć uwagę internautów – istnieje jednak kilka sprawdzonych sposobów, które zwiększą Twoje szanse na powodzenie w świecie social media marketingu. Zostań z nami, aby dowiedzieć się, jak przyciągnąć do siebie więcej followersów.
https://ecomersy.pl/facebook-i-instagram-w-e-commerce-jak-zdobywac-obserwujacych
Współpraca Shopify i Przelewy24
W Shopify App Store jest już dostępny moduł płatności Przelewy24 – w sklepach internetowych, które korzystają z usług, klienci mogą płacić na formatce Przelewy24. Kupujący mają do wyboru szybki przelew online, BLIK, kartę płatniczą czy płatność odroczoną P24NOW.
https://ecomersy.pl/wspolpraca-shopify-i-przelewy24
PayEye chce wstąpić na amerykański rynek
Polski fintech PayEye, który specjalizuje się w technologii biometrycznych płatności jednym spojrzeniem, chce rozwijać się nie tylko na terenie naszego kraju, ale również za granicą. Jednym z pierwszych rynków, na których rozpocznie swoją ekspansję, są Stany Zjednoczone.
https://ecomersy.pl/payu-planuje-zmiane-wlasciciela
Wise Expo oficjalnym partnerem Festiwalu Marketingu
Wise Expo został oficjalnym partnerem tegorocznej edycji Festiwalu Marketingu – Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku. W ramach współpracy z organizatorem targów – OOH Magazine, Wise Expo zostało wybrane jako podmiot odpowiedzialny za budowę stoiska targowego podczas tegorocznej edycji festiwalu w EXPO XXI Warszawa.
https://ecomersy.pl/wittchen-rosnie-i-planuje-kolejne-inwestycje
Wittchen rośnie i planuje kolejne inwestycje
Wittchen, marka znana ze sprzedaży galanterii skórzanej, butów i torebek, cały czas się rozwija. Obecnie aż 52% przychodów spółki pochodzi z sektora e-commerce. Rosną także zyski ze sprzedaży stacjonarnej. W najbliższych latach Wittchen planuje wielomilionowe inwestycje, które wpłyną na dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży.
https://ecomersy.pl/wittchen-rosnie-i-planuje-kolejne-inwestycje
Jak powinno wyglądać podsumowanie zamówienia w e-sklepie?
Moment, w którym klient realizuje transakcję, jest bardzo istoty dla każdego przedsiębiorcy – można nawet powiedzieć, że najważniejszy. Zanim jednak użytkownik opłaci swoje zamówienie, musi przejść do jego podsumowania. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, powinieneś zadbać o to, by ta podstrona zachęcała do podjęcia „ostatecznego kroku”. Tylko co to znaczy – jakie elementy należy w niej umieścić? Zostań z nami, żeby się tego dowiedzieć!
https://ecomersy.pl/jak-powinno-wygladac-podsumowanie-zamowienia-w-e-sklepie
PayU planuje zmianę właściciela
Puls Biznesu donosi, że już w najbliższych dniach gigant z branży płatności PayU może zmienić właściciela. Operator płatności ma przejść w ręce jednego z 58 nabywców, którzy zgłosili chęć zakupu firmy. Transakcja ma obejmować działalność PayU tylko w części Państw, w których obecnie funkcjonuje.
https://ecomersy.pl/payu-planuje-zmiane-wlasciciela
EcomersyBasic #81: Ile powinna kosztować przesyłka w sklepie internetowym?
Pakowanie zamówień, wysyłanie ich, współpraca z firmami kurierskimi… To wszystko generuje koszty, dlatego niewiele firm (szczególnie mniejszych) decyduje się na darmową dostawę. Wiemy oczywiście, że klienci tego właśnie oczekują, jednak czasami trzeba pójść na kompromis. Zastanawiasz się, ile powinna kosztować wysyłka produktów w Twoim sklepie internetowym? Dowiedz się, jak ustalić najkorzystniejszą cenę – dla siebie i dla konsumentów.
https://ecomersy.pl/ecomersybasic-81-ile-powinna-kosztowac-przesylka-w-sklepie-internetowym
InPost rozwija działalność we Francji i Wielkiej Brytanii
Grupa InPost stawia na europejską ekspansję. W ostatnich dniach firma mogła pochwalić się postawieniem urządzenia Paczkomat nr 3000 we Francji oraz urządzenia nr 5000 na terenie Wielkiej Brytanii. Obecnie firma może pochwalić się udostępnieniem ponad 290 000 skrytek.
https://ecomersy.pl/inpost-rozwija-dzialalnosc-we-francji-i-wielkiej-brytanii