Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

LockMe – marketplace z escape roomami ma już 8 lat

2023.03.10

Mieszkańcy Wrocławia, Bartosz Idzikowski i Jakub Caban, w 2015 roku postanowili stworzyć internetową platformę lock.me, która służy do rezerwowania i oceniania escape roomów (czyli pokojów zagadek). Dzięki temu branża ta miała szansę zaistnieć w świecie e-commerce.

Jak powstało lock.me?

Wrocławianie postanowili wypełnić lukę na rynku – do 2015 roku nie było żadnej listy ani żadnego rankingu dostępnych escape roomów, gdzie dałoby się porównać i ocenić różne pokoje zagadek. Idzikowski i Caban sami się tym zajęli. W końcu znają się na rzeczy: w swoim życiu odwiedzili ponad 600 takich miejsc. Ich serwis internetowy pozwala na prowadzenie własnego profilu escaperoomowego, w którym można przeglądać i rezerwować pokoje zagadek, zapisywać odwiedzone i planowane, a także wystawiać recenzje i kontaktować się z innymi użytkownikami. Lock.me działa więc jak marketplace, gdzie swoją ofertą dzielą się różni usługodawcy.

Escape roomy z potencjałem dla rekruterów

Twórcy LockMe wspominają, że escape roomy to rozrywka właściwie dla każdego. Kryje w sobie bardzo duży potencjał: także jeżeli chodzi o formę interaktywną. Pokoje zagadek mają związek z wirtualną rzeczywistością, ponieważ są inspirowane przygodowymi grami video. Warto wspomnieć, że escape roomy są wykorzystywane również przez rekruterów i HR-owców. Mogą w ten sposób sprawdzić, jak ich zespół radzi sobie z podziałem zadań i wyłonić potencjalnego przywódcę czy analityka. Dzięki internetowej platformie LockMe łatwiej można odnaleźć i zarezerwować odpowiedni pokój zagadek.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...