Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

LockMe – marketplace z escape roomami ma już 8 lat

2023.03.10

Mieszkańcy Wrocławia, Bartosz Idzikowski i Jakub Caban, w 2015 roku postanowili stworzyć internetową platformę lock.me, która służy do rezerwowania i oceniania escape roomów (czyli pokojów zagadek). Dzięki temu branża ta miała szansę zaistnieć w świecie e-commerce.

Jak powstało lock.me?

Wrocławianie postanowili wypełnić lukę na rynku – do 2015 roku nie było żadnej listy ani żadnego rankingu dostępnych escape roomów, gdzie dałoby się porównać i ocenić różne pokoje zagadek. Idzikowski i Caban sami się tym zajęli. W końcu znają się na rzeczy: w swoim życiu odwiedzili ponad 600 takich miejsc. Ich serwis internetowy pozwala na prowadzenie własnego profilu escaperoomowego, w którym można przeglądać i rezerwować pokoje zagadek, zapisywać odwiedzone i planowane, a także wystawiać recenzje i kontaktować się z innymi użytkownikami. Lock.me działa więc jak marketplace, gdzie swoją ofertą dzielą się różni usługodawcy.

Escape roomy z potencjałem dla rekruterów

Twórcy LockMe wspominają, że escape roomy to rozrywka właściwie dla każdego. Kryje w sobie bardzo duży potencjał: także jeżeli chodzi o formę interaktywną. Pokoje zagadek mają związek z wirtualną rzeczywistością, ponieważ są inspirowane przygodowymi grami video. Warto wspomnieć, że escape roomy są wykorzystywane również przez rekruterów i HR-owców. Mogą w ten sposób sprawdzić, jak ich zespół radzi sobie z podziałem zadań i wyłonić potencjalnego przywódcę czy analityka. Dzięki internetowej platformie LockMe łatwiej można odnaleźć i zarezerwować odpowiedni pokój zagadek.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...