BLIK bije kolejne rekordy – bardzo udany Black Weekend
Tegoroczny Black Weekend ponownie umocnił pozycję BLIK-a jako jednej z najczęściej wybieranych metod płatności w Polsce. Między 28 listopada a 1 grudnia 2025 użytkownicy wykonali blisko 30 mln transakcji o łącznej wartości prawie 5 mld zł.
Rekordowe wyniki podczas Black Friday i Cyber Monday
W sam Czarny Piątek Polacy zapłacili BLIK-iem ponad 8 mln razy, wydając 1,5 mld zł – o 17% więcej niż rok wcześniej. Weekend przyniósł kolejne miliony operacji: 6,7 mln w sobotę i 6,3 mln w niedzielę. Absolutny rekord padł jednak podczas Cyber Monday, kiedy zrealizowano aż 8,6 mln płatności. Wyniki potwierdzają, że Polacy stawiają na szybkość i bezpieczeństwo – aż 63% badanych deklaruje wybór BLIK-a podczas zakupów na Black Friday.
E-commerce na prowadzeniu, ale offline też odnotowuje wzrosty
Największy ruch tradycyjnie odnotował e-commerce – 20,9 mln transakcji o wartości 3,7 mld zł, z kulminacją w Cyber Monday, gdy liczba płatności online sięgnęła 5,9 mln. Dynamicznie rosła też liczba zakupów stacjonarnych: przy terminalach zrealizowano ponad 7,3 mln operacji o wartości prawie 500 mln zł, co oznacza wzrost o 24% rok do roku. Najwięcej płatności w sklepach odnotowano w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
