Dzisiaj mamy: Sobota, 27 Lipiec 2024

SW Research

Czy młodzi Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych? Badanie MediaMarktSaturn Polska

Czy młodzi Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych? Badanie MediaMarktSaturn Polska

2024.05.09
Jak wynika z marcowego badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research na zlecenie MediaMarktSaturn Polska, aż 66,3% młodych Polaków decyduje się na skorzystanie z programów lojalnościowych przy zakupach raz w miesiącu bądź częściej. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z raportu?
Przedświąteczne nawyki zakupowe Polaków. Ile pieniędzy przeznaczamy na prezenty?

Przedświąteczne nawyki zakupowe Polaków. Ile pieniędzy przeznaczamy na prezenty?

2023.12.06
Przygotowania do tegorocznych świąt rozpoczęły się na dobre – zgodnie z wynikami badania SW Research dla Allegro największy odsetek Polaków zamierza wydać na prezenty od 201 do 500 zł. Platforma przygotowała dla klientów bogatą ofertę prezentową i specjalny kalendarz adwentowy z promocjami.
Black Weeks na Allegro trwa! Co kupują Polacy?

Black Weeks na Allegro trwa! Co kupują Polacy?

2023.11.14
Allegro Black Weeks to okres, w którym kupujący mogą korzystać z mnóstwa promocji. Trwa on od 13 do 30 listopada. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez SW Research na zlecenie Allegro zdecydowana większość konsumentów biorących udział w promocji przynajmniej raz znalazła naprawdę satysfakcjonującą ofertę. 77% osób przyznaje, że czeka na festiwal...
Cena czy jakość – co jest ważniejsze dla Polaków? Raport SW Research dla Allegro

Cena czy jakość – co jest ważniejsze dla Polaków? Raport SW Research dla Allegro

2023.09.18
Zgodnie z raportem „Preferencje zakupowe w Internecie”, przygotowanym przez SW Research dla Allegro, dla 45% ankietowanych cena produktu stała się w ciągu ostatniego roku ważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z najnowszego badania?
Sposoby Polaków na oszczędzanie. Raport SW Research dla Allegro

Sposoby Polaków na oszczędzanie. Raport SW Research dla Allegro

2023.08.17
Z raportu SW Research dla Allegro wynika, że porównywanie cen i wybór najtańszej oferty to najczęstszy sposób na oszczędzanie dla 65% badanych. W ramach akcji „Gwarancja najniższej ceny” Allegro porównuje ceny w kilkudziesięciu najpopularniejszych sklepach online i udowadnia, że na platformie można znaleźć je najtaniej.
Znaczenie zwrotów w e-commerce. Co mówią dane SW Research i Think Eco?

Znaczenie zwrotów w e-commerce. Co mówią dane SW Research i Think Eco?

2022.09.07
Zwroty to nieodłączny element sprzedaży internetowej. Są bardzo ważne dla ogromnej liczby konsumentów, którzy cenią sobie politykę nastawioną na ich komfort. Z czasem coraz więcej klientów będzie wymagać przystępnych, korzystnych zasad dotyczących zwrotów. Warto dowiedzieć się, co na ten temat mówią badania. Na zlecenie firmy Apaczka agencja badawcza SW Research...