Dzisiaj mamy: Sobota, 11 Maj 2024

TOP ROKU 2023

2024.01.02

Jakie teksty opublikowane w roku 2023 szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się wywiady: z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners, na temat marketingu afiliacyjnego w sklepie internetowym, a także z Łukaszem Kierusem, prezesem zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k. W TOP-ie na rok 2023 znalazło się też miejsce na newsy: na temat Allegro Mini Przesyłki, na temat sklepów stacjonarnych Shein, które pojawią się na trzech kontynentach, a także o Temu – marketplace bijącego w USA rekordy popularności. Naszym czytelnikom spodobały się także teksty o Copymate – narzędziu do SEO opartym o technologie AI oraz o platformie Allegro w Czechach. Duże zainteresowanie zdobył też artykuł o sprzedaży na Allegro bez firmy. Pisaliśmy również o wynikach finansowych Answear.com za I półrocze i II kwartał 2023 oraz o Temu – nowej platformie handlowej na polskim rynku.

Allegro Mini Przesyłka – nowa usługa od Poczty Polskiej

Allegro i Poczta Polska rozszerzyły współpracę – teraz sprzedający i kupujący na platformie mają dostęp do nowej metody dostawy, czyli Allegro Mini Przesyłki. Może ona zawierać niedrogie i małe produkty. Co jeszcze wiemy na ten temat?

https://ecomersy.pl/allegro-mini-przesylka-nowa-usluga-od-poczty-polskiej

Sklepy stacjonarne Shein pojawią się na trzech kontynentach

Shein planuje otwarcie sklepów stacjonarnych w Europie – chiński detalista odzieżowy chce umocnić swoją pozycję na tym kontynencie. Wiemy, że siedziba główna będzie mieścić się w stolicy Irlandii – Dublinie.

https://ecomersy.pl/sklepy-stacjonarne-shein-pojawia-sie-na-trzech-kontynentach-a

Temu – nowy marketplace w USA bije rekordy popularności

Temu to nowa platforma zakupowa, która prowadzi sprzedaż zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. Aplikacja została wprowadzona we wrześniu 2022 roku i od tamtej pory pobrano ją 24 mln razy – możemy więc mówić o 11 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Liczba ta przekroczyła wyniki takich gigantów, jak Amazon, Walmart czy Target.

https://ecomersy.pl/temu-nowy-marketplace-w-usa-bije-rekordy-popularnosci-temu-to-nowa-platforma-zakupowa-ktora-prowadzi-sprzedaz-zarowno-przez-strone-internetowa-jak-i-aplikacje-mobilna-aplikacja-zostala-wprowadzo

Copymate – narzędzie do SEO oparte o technologie AI

Jakiś czas temu Marek Foltański – ekspert SEO – udostępnił odbiorcom narzędzie Copymate, czyli generator treści oparty o najnowsze modele od OpenAI. Jego twórca zaczął teraz wdrażać to rozwiązanie do codziennych projektów. Czy sztuczna inteligencja to przyszłość branży?

https://ecomersy.pl/wspolpraca-dm-z-inpostem-klienci-drogerii-odbiora-przesylki-w-urzadzeniach-paczkomat-1681787979

Niech będzie głośno! Marketing afiliacyjny w sklepie internetowym - wywiad z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners

Chcesz, by Twoja marka stała się lepiej rozpoznawalna? Marketing afiliacyjny to sprawdzone narzędzie do tego, by dotrzeć do wydawców. O szczegóły tej strategii marketingowej, specjalnie dla Ecomersy, opowiada Ewa Dudek, CEO & Founder I webePartners. Zapraszamy do lektury wywiadu!

https://ecomersy.pl/niech-bedzie-glosno-marketing-afiliacyjny-w-sklepie-internetowym-wywiad-z-ewa-dudek-ceo-founder-webepartners

Allegro wystartowało w Czechach – allegro.cz już działa

Polska platforma zakupowa Allegro zadebiutowała w Czechach. Allegro.cz zostało w pełni dostosowane do czeskiego rynku, a kupujący zyskali dostęp do blisko 100 milionów ofert, również od sprzedających z Polski.

https://ecomersy.pl/allegro-wystartowalo-w-czechach-allegrocz-juz-dziala

Jak sprzedawać kulturę w sieci? - wywiad z Łukaszem Kierusem, prezesem zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k.

Czy kultura jest modna? Jak sprzedawać książki w sieci? Jak rozwinąć rodzinny biznes do rozmiarów firmy zatrudniającej kilkaset osób? O tym przeczytacie w naszym materiale. Gościem wywiadu Ecomersy.pl jest Łukasz Kierus, prezes zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k., w którego skład wchodzą jedna z największych księgarni internetowych w kraju - TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl – sklep żywności ekologicznej i FMCG. Zapraszamy do lektury!

https://ecomersy.pl/jak-sprzedawac-kulture-w-sieci-wywiad-z-lukaszem-kierusem-prezesem-zarzadu-glosel-sp-z-oo-sp-k

Wyniki finansowe Answear.com – I półrocze i II kwartał 2023

Answear.com, platforma oferująca produkty modowe oraz home & lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, odnotowała w drugim kwartale 2023 roku 15,7 mln zł zysku EBITDA i 11,4 mln zł zysku netto.

https://ecomersy.pl/wyniki-finansowe-answearcom-i-polrocze-i-ii-kwartal-2023

Sprzedajesz na Allegro bez firmy? O tym musisz wiedzieć!

Czy wiesz, że aby zostać sprzedawcą na Allegro, nie musisz prowadzić działalności gospodarczej? Możliwość zarobienia pieniędzy bez wychodzenia z domu kusi wiele osób, jednak nie wszyscy chcą zajmować się tym „na pełen etat” (wiele osób traktuje tę opcję jako dodatkowe źródło zarobku). Oznacza to, że nie opłaca im się zakładać firmy. Dowiedz się, jak wygląda sprzedaż na Allegro bez działalności od strony prawnej. Zapraszamy do lektury!

https://ecomersy.pl/sprzedajesz-na-allegro-bez-firmy-o-tym-musisz-wiedziec

Temu – nowa platforma handlowa na polskim rynku

Temu to nowa platforma handlowa, która wkracza na polski rynek i oferuje klientom atrakcyjne zniżki, darmową dostawę i kody partnerskie. Konkurencyjny marketplace dopiero się rozwija, jednak cały czas zyskuje nowych użytkowników.

https://ecomersy.pl/temu-nowa-platforma-handlowa-na-polskim-rynku

Polecamy