Dzisiaj mamy: Niedziela, 8 Wrzesień 2024

TOP czerwca od #ecomersy!

2024.07.03

Jakie teksty opublikowane w czerwcu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o Allegro Delivery, problemach wizerunkowych Laurelli czy nowym CEE w Salesupply Poland. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł przedstawiający 9 trendów social media. W czerwcowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wyniki badań: przede wszystkim o nawykach zakupowych polskich e-konsumentów w 2024 roku. Podzieliliśmy się również wywiadem z Iloną Nowak, właścicielką Maffati, oraz artykułem o Karolinie Piątkowskiej, która po 12 latach w branży fashion wystartowała z własną marką. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że Allegro wprowadza Ads4Brands oraz że Marek Dorsz będzie odpowiedzialny za e-commerce w MediaMarkt.pl. Pisaliśmy także, że w Radomiu pojawi się nowy oddział InPostu.

Allegro Delivery pojawi się już niebawem – co to oznacza dla sprzedawców?

26 czerwca br. rusza nowy program dostaw najpopularniejszego marketplace’u w Polsce – Allegro Delivery. Tego dnia dostęp do niego ma zyskać pierwsza grupa sprzedających, a z czasem grono to będzie powiększane. Allegro o zmianach informuje z wyprzedzeniem.

https://ecomersy.pl/allegro-delivery-pojawi-sie-juz-niebawem-co-to-oznacza-dla-sprzedawcow

Nawyki zakupowe polskich e-konsumentów w 2024 roku – badanie SAMOSEO

SAMOSEO – agencja marketingowa z Gdańska – przeprowadziła badanie ankietowe w 10 największych miastach Polski, weryfikując m.in. temat nawyków e-zakupowych Polaków. Jego celem było sprawdzenie, ile Polacy wydają na zakupy w Internecie w skali miesiąca, jak często kupują w sieci, jakie kategorie produktów wybierają najczęściej oraz czego obawiają się najbardziej podczas zakupów internetowych. Znamy najważniejsze wnioski z badania!

https://ecomersy.pl/nawyki-zakupowe-polskich-e-konsumentow-w-2024-roku-badanie-samoseo

Problemy wizerunkowe Laurelli – klientki od tygodni nie dostają zamówień

Jak podaje Wyborcza, znana marka odzieżowa Laurella mierzy się ze sporymi problemami wizerunkowymi – sklep od tygodni nie wysyła zamówień, nie zwraca też pieniędzy klientkom odsyłającym towar. W mediach społecznościowych Laurelli aż wrze – pod postami można znaleźć mnóstwo negatywnych komentarzy.

https://ecomersy.pl/problemy-wizerunkowe-laurelli-klientki-od-tygodni-nie-dostaja-zamowien

Kto będzie odpowiedzialny za e-commerce w MediaMarkt.pl?

MediaMarkt.pl ma nowego dyrektora e-commerce – został nim Marek Dorsz. Zastąpił na tym stanowisku Jorena Neefa, który w ostatnich latach pełnił wspomnianą funkcję.

https://ecomersy.pl/kto-bedzie-odpowiedzialny-za-e-commerce-w-mediamarktpl

9 trendów social media. Co zrobić, aby wyprzedzić konkurencję?

Budowanie marki w mediach społecznościowych jest jedną z najbardziej reaktywnych części strategii marketingowych. Jest ono niezwykle wrażliwe na zmiany zachowań użytkowników i nawyków konsumenckich, a także wymiany pokoleniowej. Ta w social mediach — inaczej niż w prawdziwym życiu — nie następuje co kilkanaście, ale najwyżej kilka lat. Z tego powodu musisz trzymać rękę na pulsie i stale optymalizować social media marketing w swojej firmie.

https://ecomersy.pl/9-trendow-social-media-co-zrobic-aby-wyprzedzic-konkurencje

Salesupply Poland ma nowego CEE. Będzie rozwijać cross-border

Salesupply Poland, firma świadcząca usługi fulfillmentu i call center dla e-commerce od 2008 roku, ma nowego CEE Business Development Director – Pawła Bilczyńskiego, który jest odpowiedzialny za rozwój fulfillmentu dla sklepów internetowych skierowanego na handel transgraniczny.

https://ecomersy.pl/salesupply-poland-ma-nowego-pracownika-bedzie-rozwijac-cross-border

Nie tylko nowa nazwa. Kulisy transformacji butiku internetowego – wywiad z Iloną Nowak, właścicielką Maffati

Rebranding sklepu, który ma już ugruntowaną pozycję na rynku, to nie lada wyzwanie, jednakże zmiana wizerunku marki może odświeżyć biznes, przyciągnąć nowych klientów i przynieść wiele innych korzyści. O kulisach procesu rebrandingu rozmawiamy dziś z Iloną Nowak, właścicielką butiku internetowego Maffati (wcześniej Ila Shop).

https://ecomersy.pl/nie-tylko-nowa-nazwa-kulisy-transformacji-butiku-internetowego-wywiad-z-ilona-nowak-wlascicielka-maffati

Nowy oddział InPostu. W jakim mieście się pojawi?

Grupa InPost otwiera nowy oddział – tym razem w Radomiu. Nowoczesny obiekt ma 6,5 tys. m2 powierzchni magazynowo-biurowej, 8 wiat kurierskich umożliwiających obsługę 158 kurierów jednocześnie i 10 doków do załadunku ciężarówek. Oddział mieści się na terenie parku logistycznego BI Park Radom wybudowanego przez Bojanowicz Investments.

https://ecomersy.pl/nowy-oddzial-inpostu-w-jakim-miescie-sie-pojawi

Po 12 latach w branży fashion wystartowała z własną marką!

Na rynku modowym online pojawiła się nowa, bardzo ciekawa marka – Caroline Brand. Nowoczesna, skoncentrowana na minimalizmie i elegancji, firma skupia wokół siebie kobiety, którym zależy na doświadczeniu, wysokiej jakości i ponadczasowych fasonach. Co warto wiedzieć o Caroline Brand, a także o jego właścicielce – Karolinie Piątkowskiej? Sprawdź, aby być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w branży fashion!

https://ecomersy.pl/po-12-latach-w-branzy-fashion-wystartowala-z-wlasna-marka

Ads4Brands od Allegro – dla kogo i po co?

Allegro wprowadza nowe udogodnienia dla swoich partnerów – nowoczesne narzędzia reklamowe zostały już udostępnione właścicielom marek i producentom. Usługa Ads4Brands umożliwia promocję na platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających – przy wykorzystaniu jednego panelu i jednego budżetu.

https://ecomersy.pl/ads4brands-od-allegro-dla-kogo-i-po-co

Polecamy