Problemy wizerunkowe Laurelli – klientki od tygodni nie dostają zamówień
Jak podaje Wyborcza, znana marka odzieżowa Laurella mierzy się ze sporymi problemami wizerunkowymi – sklep od tygodni nie wysyła zamówień, nie zwraca też pieniędzy klientkom odsyłającym towar. W mediach społecznościowych Laurelli aż wrze – pod postami można znaleźć mnóstwo negatywnych komentarzy.
Krótka historia Laurelli
Laurella to marka odzieżowa dla młodych kobiet, która powstała w 2018 roku. Została założona przez projektantkę Laurę Reiss-Vogel i jej męża Marcina. Siłą tego butiku odzieżowego od samego początku były dobre relacje z klientkami, a kolorowe, kwieciste ubrania podbiły serca wielu kobiet. W 2022 roku Laurella miała już 24,3 mln przychodu.
Przejęcie przez IMMOBILE
W 2022 roku kontrolę nad spółką oddano notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych Grupie Kapitałowej IMMOBILE, m.in. właścicielowi Quiosque. W październiku ubiegłego roku GK IMMOBILE wykupiło całość udziałów w spółce, a problemy z wysyłką zamówień mają wynikać z konieczności zmiany oprogramowania ERP.