#PrasówkaEcomersy: tydzień 7.03 - 11.03
Informowaliśmy, że Rosja musi pożegnać się z wieloma zachodnimi koncernami. Jeżeli chodzi o branżę modową, wspominaliśmy o Zarze i innych hiszpańskich markach. Odpowiedzieliśmy na pytanie, jaka jest skala oszustw w social mediach, radziliśmy też na nowo, na jakiej platformie e-commerce warto postawić sklep internetowy. Pisaliśmy o rozwiązaniu umowy między Lewandowskim a Huawei oraz o wstrzymaniu dostaw produktów Samsunga do Rosji. Udostępniliśmy też tekst na temat akcji Firmy dla Ukrainy fundacji Pomagam oraz nowych zasad dotyczących mowy nienawiści na Facebooku. Z kolei w Ecomersach basic pojawił się artykuł na temat outbound i inbound marketingu.
Rosja musi pożegnać się z zachodnimi koncernami
Wojna trwa, a my codziennie dowiadujemy się, że kolejne firmy bojkotują rosyjski oraz białoruski rynek. Chodzi tutaj o koncerny związane z rozmaitymi branżami: motoryzacyjną, handlową, IT, energetyczną, przemysłową. Wśród konsekwencji ataku znalazły się m.in. zamrożenie produkcji, zawieszony eksport, zwieszona działalność na terenie Rosji.
https://ecomersy.pl/rosja-musi-pozegnac-sie-z-zachodnimi-koncernami
Jaka jest skala oszustw w social mediach?
Jeżeli chodzi o oszustwa w Internecie, sytuacja wcale się nie poprawia. Mogłoby się wydawać, że świadomość rośnie, ale równocześnie rozwijają się umiejętności hakerów. Jednym z bardziej popularnych narzędzi cyberprzestępców stały się media społecznościowe. To właśnie tam odnotowano ¼ oszustw. Dlaczego właśnie one?
https://ecomersy.pl/jak-jest-skala-oszustw-w-social-mediach
Lewandowski rozwiązuje umowę z Huawei
Robert Lewandowski kończy współpracę z marką Huawei. Potwierdza to jego menedżer, Tomasz Zawiślak. Wspomina o tym również samo Huawei CBG Polska.
https://ecomersy.pl/lewandowski-rozwiazuje-umowe-z-huawei
Zara i inne hiszpańskie marki kończą działalność w Rosji
Ogromny holding odzieżowy, Inditex, dołączył do grona firm, które wstrzymują sprzedaż na terenie Rosji. Zamknięte zostały aż 502 sklepy, nie można też kupować przez Internet.
https://ecomersy.pl/zara-i-inne-hiszpanskie-marki-koncza-dzialalnosc-w-rosji
Fundacja Pomagam z akcją Firmy dla Ukrainy
Lista polskich firm, które nie chcą już współpracować z rosyjskimi producentami, stale rośnie. Znalazły się na niej takie marki, jak InPost, Biedronka Netto czy Stokrotka.
https://ecomersy.pl/polskie-firmy-i-sklepy-rezygnuja-z-rosyjskich-produktow-i-uslug
Produkty Samsunga przestają być dostępne w Rosji
Samsung to kolejna firma-gigant, która zdecydowała się zbojkotować rosyjski rynek. Koreański producent elektroniki zdecydował, że przestanie wysyłać swoje produkty do tego kraju.
https://ecomersy.pl/samsung-nie-bedzie-wysylac-swoich-produktow-do-rosji
Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?
Branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Handel internetowy stał się doskonałym pomysłem na działalność, zwłaszcza w czasach pandemii. Powstaje coraz więcej e-sklepów – nie tylko należących do dużych marek, ale również małych, niszowych, prowadzonych przez jednoosobowe lub niewiele większe firmy. Na postawienie systemu sprzedaży online od zera stać tylko dużych graczy na rynku, stąd rosnąca popularność gotowych platform sprzedażowych.
https://ecomersy.pl/wybor-platformy-e-commerce-na-ktorej-postawic-sklep-internetowy
Mowa nienawiści wobec Putina i Łukaszenki tymczasowo dozwolona na Facebooku
W czwartek, 10 marca br., Facebook zapowiedział, że użytkownicy życzący śmierci Putinowi zostaną potraktowani ulgowo. Jak wiadomo, portal kontroluje nienawistne i brutalne treści, jednak bezwzględne posty dotyczące rosyjskiego przywódcy czy jego armii nie będą usuwane.
https://ecomersy.pl/mowa-nienawisci-wobec-putina-i-lukaszenki-tymczasowo-dozwolona-na-facebooku
Ecomersy Basic #19: Znaczenie outbound i inbound marketingu dla branży e-commerce
Czy słyszałeś kiedyś o podziale marketingu na outbound i inbound? Te dwa rodzaje bywają nazywane też marketingiem wychodzącym oraz przychodzącym. Na wstępie warto wspomnieć, że powyższa klasyfikacja nie jest jednoznaczna, a cechy obu typów mogą na siebie nachodzić. Wszystko sprowadza się do jednego: dotarcia do klienta, a następnie pozyskania jego uwagi. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć o outbound i inbound marketingu.
https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-19-znaczenie-outbound-i-inbound-marketingu-dla-branzy-e-commerce