Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

#PrasówkaEcomersy: tydzień 7.03 - 11.03

2022.03.14

Informowaliśmy, że Rosja musi pożegnać się z wieloma zachodnimi koncernami. Jeżeli chodzi o branżę modową, wspominaliśmy o Zarze i innych hiszpańskich markach. Odpowiedzieliśmy na pytanie, jaka jest skala oszustw w social mediach, radziliśmy też na nowo, na jakiej platformie e-commerce warto postawić sklep internetowy. Pisaliśmy o rozwiązaniu umowy między Lewandowskim a Huawei oraz o wstrzymaniu dostaw produktów Samsunga do Rosji. Udostępniliśmy też tekst na temat akcji Firmy dla Ukrainy fundacji Pomagam oraz nowych zasad dotyczących mowy nienawiści na Facebooku. Z kolei w Ecomersach basic pojawił się artykuł na temat outbound i inbound marketingu.

Rosja musi pożegnać się z zachodnimi koncernami

Wojna trwa, a my codziennie dowiadujemy się, że kolejne firmy bojkotują rosyjski oraz białoruski rynek. Chodzi tutaj o koncerny związane z rozmaitymi branżami: motoryzacyjną, handlową, IT, energetyczną, przemysłową. Wśród konsekwencji ataku znalazły się m.in. zamrożenie produkcji, zawieszony eksport, zwieszona działalność na terenie Rosji.
https://ecomersy.pl/rosja-musi-pozegnac-sie-z-zachodnimi-koncernami

Jaka jest skala oszustw w social mediach?

Jeżeli chodzi o oszustwa w Internecie, sytuacja wcale się nie poprawia. Mogłoby się wydawać, że świadomość rośnie, ale równocześnie rozwijają się umiejętności hakerów. Jednym z bardziej popularnych narzędzi cyberprzestępców stały się media społecznościowe. To właśnie tam odnotowano ¼ oszustw. Dlaczego właśnie one?

https://ecomersy.pl/jak-jest-skala-oszustw-w-social-mediach

Lewandowski rozwiązuje umowę z Huawei

Robert Lewandowski kończy współpracę z marką Huawei. Potwierdza to jego menedżer, Tomasz Zawiślak. Wspomina o tym również samo Huawei CBG Polska.

https://ecomersy.pl/lewandowski-rozwiazuje-umowe-z-huawei

Zara i inne hiszpańskie marki kończą działalność w Rosji

Ogromny holding odzieżowy, Inditex, dołączył do grona firm, które wstrzymują sprzedaż na terenie Rosji. Zamknięte zostały aż 502 sklepy, nie można też kupować przez Internet.

https://ecomersy.pl/zara-i-inne-hiszpanskie-marki-koncza-dzialalnosc-w-rosji

Fundacja Pomagam z akcją Firmy dla Ukrainy

Lista polskich firm, które nie chcą już współpracować z rosyjskimi producentami, stale rośnie. Znalazły się na niej takie marki, jak InPost, Biedronka Netto czy Stokrotka.

https://ecomersy.pl/polskie-firmy-i-sklepy-rezygnuja-z-rosyjskich-produktow-i-uslug

Produkty Samsunga przestają być dostępne w Rosji

Samsung to kolejna firma-gigant, która zdecydowała się zbojkotować rosyjski rynek. Koreański producent elektroniki zdecydował, że przestanie wysyłać swoje produkty do tego kraju.

https://ecomersy.pl/samsung-nie-bedzie-wysylac-swoich-produktow-do-rosji

Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?

Branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Handel internetowy stał się doskonałym pomysłem na działalność, zwłaszcza w czasach pandemii. Powstaje coraz więcej e-sklepów – nie tylko należących do dużych marek, ale również małych, niszowych, prowadzonych przez jednoosobowe lub niewiele większe firmy. Na postawienie systemu sprzedaży online od zera stać tylko dużych graczy na rynku, stąd rosnąca popularność gotowych platform sprzedażowych.

https://ecomersy.pl/wybor-platformy-e-commerce-na-ktorej-postawic-sklep-internetowy

Mowa nienawiści wobec Putina i Łukaszenki tymczasowo dozwolona na Facebooku

W czwartek, 10 marca br., Facebook zapowiedział, że użytkownicy życzący śmierci Putinowi zostaną potraktowani ulgowo. Jak wiadomo, portal kontroluje nienawistne i brutalne treści, jednak bezwzględne posty dotyczące rosyjskiego przywódcy czy jego armii nie będą usuwane.

https://ecomersy.pl/mowa-nienawisci-wobec-putina-i-lukaszenki-tymczasowo-dozwolona-na-facebooku


Ecomersy Basic #19: Znaczenie outbound i inbound marketingu dla branży e-commerce

Czy słyszałeś kiedyś o podziale marketingu na outbound i inbound? Te dwa rodzaje bywają nazywane też marketingiem wychodzącym oraz przychodzącym. Na wstępie warto wspomnieć, że powyższa klasyfikacja nie jest jednoznaczna, a cechy obu typów mogą na siebie nachodzić. Wszystko sprowadza się do jednego: dotarcia do klienta, a następnie pozyskania jego uwagi. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć o outbound i inbound marketingu.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-19-znaczenie-outbound-i-inbound-marketingu-dla-branzy-e-commerce

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...