Dzisiaj mamy: Czwartek, 25 Lipiec 2024

#PrasówkaEcomersy (11.09 - 15.09)

2023.09.18

Wymieniliśmy laureatów konkursu Złoty Medal targów Festiwal Marketingu, pisaliśmy także, że portfele cyfrowe zyskują na popularności oraz że Matthias Frechen zostaje nowym CCO Allegro. Wspominaliśmy o integracji imoje i Shopify, podzieliliśmy się również tekstem na temat montażu rolek na TikToka. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że InPost rozwija działalność w Hiszpanii oraz że recenzje produktów znikają z Zalando. Informowaliśmy, że Decathlon City pojawi się w Warszawie i że Allegro International Delivery zaczęło działać w Czechach. Pisaliśmy też o nowym rekordzie BLIK-a – chodzi o aplikacje mobilne banków. Opublikowaliśmy również tekst o perswazji w e-commerce. Wspominaliśmy, że InPost zapłacił ogromny podatek CIT w 2023 roku oraz że w TaniaKsiazka.pl zostało złożone 10-milionowe zamówienie. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się tekst na temat efektu kuli śnieżnej w e-commerce.

Znamy laureatów konkursu Złoty Medal targów Festiwal Marketingu

Jury konkursowe wyłoniło zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów Festiwal Marketingu. Wszystkie nagrodzone zgłoszenia w konkursie Złoty Medal można zobaczyć na stronie festiwalu - https://festiwalmarketingu.pl.

https://ecomersy.pl/znamy-laureatow-konkursu-zloty-medal-targow-festiwal-marketingu

Portfele cyfrowe zyskują na popularności. Nie tylko Google Pay

W ciągu ostatniego roku liczba kart dodanych do portfeli cyfrowych zwiększyła się o niemal 2,2 mln, a do końca czerwca klienci banków obecnych na polskim rynku dodali do cyfrowych portfeli płatniczych ponad 11,2 mln kart. Z danych zebranych przez serwis cashless.pl wynika, że jest to nowy rekord.

https://ecomersy.pl/portfele-cyfrowe-zyskuja-na-popularnosci

Integracja imoje i Shopify

W bramce imoje jest już opcja integracji z platformą Shopify. Wszystkie sklepy korzystające z usług jej usług będą mogły zaoferować swoim klientom wygodne płatności ING.

https://ecomersy.pl/integracja-imoje-i-shopify

Montaż rolek na TikToka. Polecamy kilka popularnych narzędzi

Czy Twój sklep internetowy jest już na TikToku? Jeżeli nie, koniecznie zacznij tam promować swój biznes! Dziś TikTok to jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych na świecie, co czyni z niego fantastyczną platformę do pozyskiwania nowych klientów. Wystarczy, że zaczniesz tworzyć rolki (Reels), czyli krótkie materiały wideo.

https://ecomersy.pl/montaz-rolek-na-tiktoka-polecamy-kilka-popularnych-narzedzi

Matthias Frechen zostaje nowym CCO Allegro

Matthias Frechen obejmuje stanowisko Chief Commercial Officer w Grupie Allegro. Zastąpi tym samym Alvisego Favarę, który złożył rezygnację 12 września 2023 roku z powodów osobistych.

https://ecomersy.pl/matthias-frechen-zostaje-nowym-cco-allegro

InPost rozwija działalność w Hiszpanii

Grupa InPost nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Repsol, czyli hiszpańskim gigantem paliwowym. Urządzenia Paczkomat® pojawią się na stacjach benzynowych tej marki – i to na terenie całego kraju.

https://ecomersy.pl/inpost-rozwija-dzialalnosc-w-hiszpanii

Recenzje produktów znikają z Zalando

Znana platforma odzieżowa Zalando postanowiła zrezygnować z pokazywania recenzji i opinii klientów. Zastąpiła je linkiem do krótkiej ankiety, która ma sprawdzić, czy opis produktu pomógł klientowi w podjęciu decyzji o zakupie.

https://ecomersy.pl/recenzje-produktow-znikaja-z-zalando

Decathlon City pojawi się w Warszawie

W Warszawie pojawi się niedługo nowy format sklepu od sieci Decathlon – Decathlon City. Są to mniejsze oddziały, ulokowane głównie w dużych miastach, a w ich ofercie można znaleźć bardziej ograniczony asortyment.

https://ecomersy.pl/decathlon-city-pojawi-sie-w-warszawie

Nowy rekord BLIK-a – chodzi o aplikacje mobilne banków

Z najnowszych danych Polskiego Standardu Płatności wynika, że użytkownicy aplikacji mobilnych banków coraz chętniej korzystają z BLIK-a. 8 września br. wykonali tą metodą przeszło 7 mln transakcji – jest to nowy rekord w dziennej liczbie operacji BLIK-iem, które zostały zrealizowane we wszystkich kanałach.

https://ecomersy.pl/nowy-rekord-blik-a-chodzi-o-aplikacje-mobilne-bankow

Allegro International Delivery w Czechach

Allegro wprowadziło w życie nową metodę dostaw do Czech. Paczki od sprzedawcy będzie odbierać InPost, a dostarczać klientowi – We|Do. Allegro zadba o to, by klienci otrzymywali swoje paczki w jak najkrótszym czasie.

https://ecomersy.pl/allegro-international-delivery-w-czechach

Perswazja w e-commerce. Kilka technik na podniesienie sprzedaży

Aby odnieść sukces w e-commerce, nie wystarczy tylko oferować dobre produkty czy atrakcyjne ceny. Ważnym czynnikiem jest także umiejętność przekonania klientów do dokonania zakupu – właśnie dlatego perswazja odgrywa kluczową rolę w e-handlu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik, z którego dowiesz się, jakie techniki warto stosować, aby wpływać na decyzje konsumentów. Sprawdź go już dzisiaj i zacznij wprowadzać je w życie!

https://ecomersy.pl/perswazja-w-e-commerce-kilka-technik-na-podniesienie-sprzedazy

InPost z ogromnym podatkiem CIT w 2023 roku

InPost zamyka pierwsze pół roku podatkowego 2023 – grupa odprowadziła jeszcze większy podatek niż rok temu. Jest to 118,6 mln zł podatku dochodowego (CIT), czyli prawie dwukrotnie więcej niż w pierwszym półroczu ubiegłego roku (67 mln zł).

https://ecomersy.pl/inpost-z-ogromnym-podatkiem-cit-w-2023-roku

10-milionowe zamówienie w TaniaKsiazka.pl

TaniaKsiazka.pl, jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z książkami w Polsce, świętuje wysłanie 10 mln zamówień złożonych online. Strona www księgarni jest najczęściej wybieranym przez klientów miejscem do składania zamówień, mimo że jej oferta znajduje się także na różnych marketplace’ach.

https://ecomersy.pl/10-milinowe-zamowienie-w-taniaksiazkapl

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że najzwyklejsze czynności promujące sklep internetowy przeobrażają się stopniowo w coś znacznie większego. Zostań z nami, aby dowiedzieć się więcej!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-94-czym-jest-efekt-kuli-snieznej-w-e-commerce

Polecamy