Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Znamy laureatów konkursu Złoty Medal targów Festiwal Marketingu

2023.09.11

Jury konkursowe wyłoniło zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów Festiwal Marketingu. Wszystkie nagrodzone zgłoszenia w konkursie Złoty Medal można zobaczyć na stronie festiwalu - https://festiwalmarketingu.pl.

Za co przyzwany jest Złoty Medal targów Festiwal Marketingu?

Wystawcy wrześniowych targów mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:

• Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
• Beata Pyś-Skrońska, Dyrektor w Polskiej Izbie Opakowań,
• Beata Wielgat, Marketing Manager w Poligrafika,
• Jacek Stencel, Prezes PSSiDC,
• Mirosław Pawliński, redaktor naczelny Świata Poligrafii,
• Łukasz Łukasiewicz, redaktor naczelny portalu SIGNS.PL,
• Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine.

Wszystkie nagrodzone zgłoszenia w konkursie Złoty Medal można zobaczyć na stronie https://festiwalmarketingu.pl/.

Więcej informacji o targach na stronie festiwalu. Trwa bezpłatna rejestracja – jeśli jeszcze nie masz identyfikatora, zarejestruj się na https://festiwalmarketingu.pl/.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...