Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

#PrasówkaEcomersy ( 04.05-06.05 r.)

2022.05.09

Opublikowaliśmy wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”, na temat e-commerce w świecie kobiet. Informowaliśmy też, że Hebe.pl zmieni się w marketplace oraz że w Berlinie zostało otwarte DPD Store, czyli miejsce, w którym można wypić kawę oraz odebrać czy nadać paczkę. Podzieliliśmy się też TOP-ką kwietnia 2022, czyli najchętniej czytanymi artykułami z ubiegłego miesiąca. Z kolei w serii Ecomersy Basic znalazł się artykuł związany z opiniami klientów i ich wpływem na sprzedaż w e-sklepie.

E-commerce w świecie kobiet. Jak sprzedawać w branżach fashion i beauty? Wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”


Czy marketing ma płeć? Z pewnością komunikaty adresowane do kobiet i mężczyzn różni od siebie wiele. O tym, jak prowadzić sklep internetowy w branży fashion lub beauty rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”. Zachęcamy do przeczytania wywiadu, który pomoże trafić ze strategią sprzedażową wprost w kobiece serca.

https://ecomersy.pl/e-commerce-w-swiecie-kobiet-jak-sprzedawac-w-branzach-fashion-i-beauty-wywiad-z-kamila-gebik-autorka-ksiazki-34piekny-e-commerce

Hebe.pl zmienia się w marketplace

Sklep internetowy hebe.pl zostanie rozszerzony do marketplace’u – w jego ofercie pojawią się produkty od zewnętrznych dostawców, oznaczone znakiem Hebe Partner. Jest to najnowszy projekt popularnej sieci drogeryjnej.

https://ecomersy.pl/hebepl-zmienia-sie-w-marketplace

TOP kwietnia 2022

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to zarówno newsy, jak i dłuższe artykuły. Dużą popularnością cieszyła się informacja na temat podwyżki cen za usługi InPostu oraz wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022. Oprócz tego, naszych czytelników zaciekawiły teksty z serii Ecomersy Basic: na temat tego, jak odzyskać porzucone koszyki, czym jest audyt e-commerce oraz jak dostosować sklep do potrzeb użytkowników mobilnych. W kwietniowej TOP-ce znalazło się też miejsce na zestawienie bramek płatności, z jakimi można zintegrować sklep internetowy oraz artykuł związany z automatyzacją w e-commerce. Pisaliśmy też o sprzedaży przypinek z hasłami wspierającymi Ukrainę przez firmę Yes, Koszyku Roku 2022 i XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym.

https://ecomersy.pl/top-kwietnia-2022

DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

Niemiecka firma DPD uruchomiła sieć kawiarni, w których można odbierać i wysyłać paczki. Pierwszy lokal został otwarty w Berlinie, jednak będzie ich więcej, docelowo na terenie całego kraju.

https://ecomersy.pl/dpd-store-otwarte-w-berlinie-kawa-i-wysylanie-oraz-odbieranie-paczek

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to zarówno pozytywne, jak i negatywne. Niektórzy sprzedawcy decydują się nawet na zakup fałszywych opinii.

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-27-opinie-klientow-i-ich-wplyw-na-spedaz-w-e-sklepie

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...