Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

#PrasówkaEcomersy ( 04.05-06.05 r.)

Poniedziałek, 9 Maj 2022

Opublikowaliśmy wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”, na temat e-commerce w świecie kobiet. Informowaliśmy też, że Hebe.pl zmieni się w marketplace oraz że w Berlinie zostało otwarte DPD Store, czyli miejsce, w którym można wypić kawę oraz odebrać czy nadać paczkę. Podzieliliśmy się też TOP-ką kwietnia 2022, czyli najchętniej czytanymi artykułami z ubiegłego miesiąca. Z kolei w serii Ecomersy Basic znalazł się artykuł związany z opiniami klientów i ich wpływem na sprzedaż w e-sklepie.

E-commerce w świecie kobiet. Jak sprzedawać w branżach fashion i beauty? Wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”


Czy marketing ma płeć? Z pewnością komunikaty adresowane do kobiet i mężczyzn różni od siebie wiele. O tym, jak prowadzić sklep internetowy w branży fashion lub beauty rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”. Zachęcamy do przeczytania wywiadu, który pomoże trafić ze strategią sprzedażową wprost w kobiece serca.

https://ecomersy.pl/e-commerce-w-swiecie-kobiet-jak-sprzedawac-w-branzach-fashion-i-beauty-wywiad-z-kamila-gebik-autorka-ksiazki-34piekny-e-commerce

Hebe.pl zmienia się w marketplace

Sklep internetowy hebe.pl zostanie rozszerzony do marketplace’u – w jego ofercie pojawią się produkty od zewnętrznych dostawców, oznaczone znakiem Hebe Partner. Jest to najnowszy projekt popularnej sieci drogeryjnej.

https://ecomersy.pl/hebepl-zmienia-sie-w-marketplace

TOP kwietnia 2022

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to zarówno newsy, jak i dłuższe artykuły. Dużą popularnością cieszyła się informacja na temat podwyżki cen za usługi InPostu oraz wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022. Oprócz tego, naszych czytelników zaciekawiły teksty z serii Ecomersy Basic: na temat tego, jak odzyskać porzucone koszyki, czym jest audyt e-commerce oraz jak dostosować sklep do potrzeb użytkowników mobilnych. W kwietniowej TOP-ce znalazło się też miejsce na zestawienie bramek płatności, z jakimi można zintegrować sklep internetowy oraz artykuł związany z automatyzacją w e-commerce. Pisaliśmy też o sprzedaży przypinek z hasłami wspierającymi Ukrainę przez firmę Yes, Koszyku Roku 2022 i XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym.

https://ecomersy.pl/top-kwietnia-2022

DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

Niemiecka firma DPD uruchomiła sieć kawiarni, w których można odbierać i wysyłać paczki. Pierwszy lokal został otwarty w Berlinie, jednak będzie ich więcej, docelowo na terenie całego kraju.

https://ecomersy.pl/dpd-store-otwarte-w-berlinie-kawa-i-wysylanie-oraz-odbieranie-paczek

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to zarówno pozytywne, jak i negatywne. Niektórzy sprzedawcy decydują się nawet na zakup fałszywych opinii.

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-27-opinie-klientow-i-ich-wplyw-na-spedaz-w-e-sklepie

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...