Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 7 Październik 2024

#PrasówkaEcomersy ( 04.05-06.05 r.)

2022.05.09

Opublikowaliśmy wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”, na temat e-commerce w świecie kobiet. Informowaliśmy też, że Hebe.pl zmieni się w marketplace oraz że w Berlinie zostało otwarte DPD Store, czyli miejsce, w którym można wypić kawę oraz odebrać czy nadać paczkę. Podzieliliśmy się też TOP-ką kwietnia 2022, czyli najchętniej czytanymi artykułami z ubiegłego miesiąca. Z kolei w serii Ecomersy Basic znalazł się artykuł związany z opiniami klientów i ich wpływem na sprzedaż w e-sklepie.

E-commerce w świecie kobiet. Jak sprzedawać w branżach fashion i beauty? Wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”


Czy marketing ma płeć? Z pewnością komunikaty adresowane do kobiet i mężczyzn różni od siebie wiele. O tym, jak prowadzić sklep internetowy w branży fashion lub beauty rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”. Zachęcamy do przeczytania wywiadu, który pomoże trafić ze strategią sprzedażową wprost w kobiece serca.

https://ecomersy.pl/e-commerce-w-swiecie-kobiet-jak-sprzedawac-w-branzach-fashion-i-beauty-wywiad-z-kamila-gebik-autorka-ksiazki-34piekny-e-commerce

Hebe.pl zmienia się w marketplace

Sklep internetowy hebe.pl zostanie rozszerzony do marketplace’u – w jego ofercie pojawią się produkty od zewnętrznych dostawców, oznaczone znakiem Hebe Partner. Jest to najnowszy projekt popularnej sieci drogeryjnej.

https://ecomersy.pl/hebepl-zmienia-sie-w-marketplace

TOP kwietnia 2022

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to zarówno newsy, jak i dłuższe artykuły. Dużą popularnością cieszyła się informacja na temat podwyżki cen za usługi InPostu oraz wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022. Oprócz tego, naszych czytelników zaciekawiły teksty z serii Ecomersy Basic: na temat tego, jak odzyskać porzucone koszyki, czym jest audyt e-commerce oraz jak dostosować sklep do potrzeb użytkowników mobilnych. W kwietniowej TOP-ce znalazło się też miejsce na zestawienie bramek płatności, z jakimi można zintegrować sklep internetowy oraz artykuł związany z automatyzacją w e-commerce. Pisaliśmy też o sprzedaży przypinek z hasłami wspierającymi Ukrainę przez firmę Yes, Koszyku Roku 2022 i XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym.

https://ecomersy.pl/top-kwietnia-2022

DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

Niemiecka firma DPD uruchomiła sieć kawiarni, w których można odbierać i wysyłać paczki. Pierwszy lokal został otwarty w Berlinie, jednak będzie ich więcej, docelowo na terenie całego kraju.

https://ecomersy.pl/dpd-store-otwarte-w-berlinie-kawa-i-wysylanie-oraz-odbieranie-paczek

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to zarówno pozytywne, jak i negatywne. Niektórzy sprzedawcy decydują się nawet na zakup fałszywych opinii.

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-27-opinie-klientow-i-ich-wplyw-na-spedaz-w-e-sklepie

Polecamy