Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

#PrasówkaEcomersy ( 04.05-06.05 r.)

2022.05.09

Opublikowaliśmy wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”, na temat e-commerce w świecie kobiet. Informowaliśmy też, że Hebe.pl zmieni się w marketplace oraz że w Berlinie zostało otwarte DPD Store, czyli miejsce, w którym można wypić kawę oraz odebrać czy nadać paczkę. Podzieliliśmy się też TOP-ką kwietnia 2022, czyli najchętniej czytanymi artykułami z ubiegłego miesiąca. Z kolei w serii Ecomersy Basic znalazł się artykuł związany z opiniami klientów i ich wpływem na sprzedaż w e-sklepie.

E-commerce w świecie kobiet. Jak sprzedawać w branżach fashion i beauty? Wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”


Czy marketing ma płeć? Z pewnością komunikaty adresowane do kobiet i mężczyzn różni od siebie wiele. O tym, jak prowadzić sklep internetowy w branży fashion lub beauty rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”. Zachęcamy do przeczytania wywiadu, który pomoże trafić ze strategią sprzedażową wprost w kobiece serca.

https://ecomersy.pl/e-commerce-w-swiecie-kobiet-jak-sprzedawac-w-branzach-fashion-i-beauty-wywiad-z-kamila-gebik-autorka-ksiazki-34piekny-e-commerce

Hebe.pl zmienia się w marketplace

Sklep internetowy hebe.pl zostanie rozszerzony do marketplace’u – w jego ofercie pojawią się produkty od zewnętrznych dostawców, oznaczone znakiem Hebe Partner. Jest to najnowszy projekt popularnej sieci drogeryjnej.

https://ecomersy.pl/hebepl-zmienia-sie-w-marketplace

TOP kwietnia 2022

Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Były to zarówno newsy, jak i dłuższe artykuły. Dużą popularnością cieszyła się informacja na temat podwyżki cen za usługi InPostu oraz wyniki konkursu „Kobieta e-commerce” 2022. Oprócz tego, naszych czytelników zaciekawiły teksty z serii Ecomersy Basic: na temat tego, jak odzyskać porzucone koszyki, czym jest audyt e-commerce oraz jak dostosować sklep do potrzeb użytkowników mobilnych. W kwietniowej TOP-ce znalazło się też miejsce na zestawienie bramek płatności, z jakimi można zintegrować sklep internetowy oraz artykuł związany z automatyzacją w e-commerce. Pisaliśmy też o sprzedaży przypinek z hasłami wspierającymi Ukrainę przez firmę Yes, Koszyku Roku 2022 i XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym.

https://ecomersy.pl/top-kwietnia-2022

DPD Store otwarte w Berlinie – kawa i wysyłanie oraz odbieranie paczek

Niemiecka firma DPD uruchomiła sieć kawiarni, w których można odbierać i wysyłać paczki. Pierwszy lokal został otwarty w Berlinie, jednak będzie ich więcej, docelowo na terenie całego kraju.

https://ecomersy.pl/dpd-store-otwarte-w-berlinie-kawa-i-wysylanie-oraz-odbieranie-paczek

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to zarówno pozytywne, jak i negatywne. Niektórzy sprzedawcy decydują się nawet na zakup fałszywych opinii.

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-27-opinie-klientow-i-ich-wplyw-na-spedaz-w-e-sklepie

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...