Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Mobile Trends Conference 2023 za nami. Przed nami Mobile Trends Awards: Zgłoś swój projekt

2023.10.30

Jesienna edycja Mobile Trends Conference, która odbyła się 19-20 października w Warszawie, przyciągnęła wielu ekspertów z dziedziny sztucznej inteligencji, zarządzania i IT. Konferencja ta była źródłem najnowszych trendów i odkryła najbliższą przyszłość mobilnych technologii. Przed nami kolejne wielkie wydarzenia, czyli Mobile Trends Awards, które nagrodzi najlepsze projekty mijającego roku oraz kolejna edycja MTC, już w marcu! “Ruszyły przygotowania do głównej edycji konferencji i gali rozdania nagród MTA” - mówi Wiktoria Grzanka, organizatorka wydarzenia. 

Za nami 2 intensywne dni konferencji Mobile Trends for Experts (jesiennej edycji MTC), która odbyła się 19-20 października w Warszawie, także online. Prelekcje odbywały się na 3 niezależnych od siebie scenach. W konferencji uczestniczyło ponad 200 osób i aż 50 prelegentów, którzy przedstawili 45 prezentacji oraz  wzięli udział w 2 panelach dyskusyjnych.

MT4E, czyli mnogość aspektów mobile

Uczestnicy konferencji mieli okazję poznać różnorodne aspekty związane z technologią i biznesem. Konferencja była podzielona na sześć ścieżek tematycznych: #AI, #Commerce i #Management pierwszego dnia oraz #Marketing, #Fintech i #Inspirations drugiego dnia.

O czym było Mobile Trends for Experts?


Pierwszy dzień konferencji skupił się na tworzeniu rozwiązań GenAI i zarządzaniu danymi. Nie zabrakło projektowania doświadczeń użytkownika z wykorzystaniem AI. Poznaliśmy też sposoby na efektywne planowanie treści oraz zastosowanie generatywnych modeli AI w sektorze bankowym. Były również różnice pokoleniowe w IT, wartość eksperymentów w organizacjach i skuteczna transformacja organizacyjna. Uczestnicy poznali też znaczenie konwersji w e-commerce, budowę zrównoważonego sklepu B2B czy skuteczną promocję performance dla m-commerce.

O 20:00 rozpoczęła się impreza networkingowa i trwała aż do późnych godzin nocnych. To było idealne miejsce do swobodnych rozmów i wymiany profili na LinkedInie. 

Drugi dzień był równie ciekawy! Pojawiły się prelekcje, które eksplorowały strategie marketingowe i wykorzystanie narzędzi AI w tej dziedzinie. Odbył się panel na temat kierunków rozwoju marketingu mobilnego. Były też programy lojalnościowe, analiza mózgu oraz transformacja biura bankowego w erze cyfrowej. Uczestnicy dostali też głęboki wgląd w naturę doświadczenia płatności oraz case study Aplikacji LOTTO. Prelegenci omówili też dostępność cyfrową kluczowych sektorów biznesu w Polsce oraz wskazówki jak budować aplikacje mobilne zgodnie z prawem i UX.

Partnerem Strategicznym wydarzenia był Bank Pekao SA. Partnerami konferencji byli: Orange, Deviniti, Hybrid, Innergo oraz Ideo. 

Przegalińska, Kawecki, Pucek - pierwsi prelegenci MTC2024!


Już 21-22 marca, w Krakowie, Escola organizuje kolejną edycję wydarzenia! 

Już teraz znamy gorące nazwiska w biznesie, które pojawią się na marcowej scenie. W gronie prelegentów i prelegentów możemy już znaleźć prof. Aleksandrę Przegalińską, bardzo doświadczoną specjalistkę i naukowczynię ds. technologii, biznesowych trendów oraz sztucznej inteligencji.

W agendzie są też:


  • Paulina Walkowiak, czyli co-founderka i CEO cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce.
  • Monika Mikowska, nietuzinkowa i przebojowa szefowa agencji UX, Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych.
  • Artur Kurasiński, który od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie.
  • Dr Maciej Kawecki, popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Cyfrowego Ambasadora UE. Prezes Instytutu Lema.
  • Bartek Sobczak, który przez ostatnie 7 lat pełnił rolę product directora i mobile directora w firmach takich jak Empik, Modivo i eobuwie.
  • Bartek Pucek, CEO Forward Operators - eksperckiego partnera w budowaniu usług i produktów opartych na Al.
  • Dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola i czynny naukowiec zajmujący się AI i edukacją. 

 

 

Przed nami kolejna konferencja pełna inspirujących prelekcji, cennych informacji i możliwości nawiązania kontaktów biznesowych.

 

Chcesz wystąpić? Szukasz więcej informacji? Chcesz kupić bilet? 

Wejdź na stronę: 2024.mobiletrends.pl. (P.S. z kodem MTC15 zyskasz 15% zniżki na bilety)

MTA - nagrody za najlepsze projekty mobilne!


Konferencji towarzyszyć będzie Mobile Trends Awards, czyli prestiżowe wyróżnienie w branży mobilnej. Od lat stanowi ono hołd składany firmom tworzącym innowacyjne projekty oparte na mobilnych technologiach. Wydarzenie przyciąga przedsiębiorców z branży IT oraz profesjonalistów związanych z mobilnymi rozwiązaniami. 

Czy warto? Zgłoszenie projektu może przynieść wiele konkretnych korzyści, które przekładają się na rozwój firmy. Otrzymanie nominacji od tak renomowanego konkursu może zwiększyć prestiż firmy i projektu w oczach klientów, partnerów i inwestorów. Co więcej, projekt jest oceniany przez doświadczonych ekspertów, co pozwala uzyskać cenne opinie i wskazówki. Dzięki temu można doskonalić projekt, podnosząc jego jakość. 

Nowe osoby w Kapitule!

W zeszłym roku do Kapituły dołączyła Patrycja Walencik. To ekspertka zawodowo skupiona na rozwiązywaniu problemów i dostarczaniu wartości użytkownikom Zendesk Sell - jednego z najpopularniejszych systemów CRM dla sprzedaży na świecie.

 

Również i w tym roku, ekspertów zasiliło mocne trio. Do grona kapituły dołączyła Aleksandra Przegalińska, specjalistka ds. sztucznej inteligencji z Akademii Leona Koźmińskiego, współpracująca z Harvard University. Kolejną członkinią jest Ewelina Skłodowska, doświadczona projektantka UX, pasjonatka nowych technologii oraz literatury. Do niedawna pracująca w Google jako Solutions UX Engineer, gdzie współtworzyła strategię produktową i transformacyjną dla międzynarodowych klientów. W Kapitule zobaczymy też Justynę Izydorczyk, Head of Strategy Department w goodylabs, service designerka, pasjonatka badań oraz projektowania usług. W swojej pracy zgłębia perspektywę biznesową i eksploruje perspektywę konsumencką. 

 

Pozostały skład Kapituły sprawdzisz na stronie: mobiletrendsawards.pl/kapitula-konkursowa 

Dlaczego warto zgłosić projekt do Mobile Trends Awards?


Wygrana w Mobile Trends Awards przyciąga uwagę potencjalnych partnerów i klientów. Otwiera drzwi nowym możliwościom biznesowym. Pomaga w budowaniu silnego wizerunku oraz  stanowi motywację dla zespołu do dalszego rozwoju projektu.

“Mobile Trends Awards to nie tylko konkurs, to możliwość zaprezentowania polskich, innowacyjnych rozwiązań światu mobilnemu. To doskonała okazja do rozwoju projektu i firmy oraz budowania marki. To potwierdzenie, że firma idzie w dobrym kierunku i może służyć jako zachęta do dalszych działań” – mówi Robert Rachwał, przewodniczący Kapituły MTA. 

Projekty można zgłaszać pod linkiem: mobiletrendsawards.pl

Organizatorem Mobile Trends jest Escola


Escola SA to spółka technologiczna tworząca aplikacje webowe i mobilne. Firma poza podstawową działalnością jako software house dywersyfikuje biznes produktami własnymi. Prezesem Zarządu i głównym akcjonariuszem spółki jest dr Krzysztof Wojewodzic.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...