IdoSell
Dwie nowe funkcjonalności w IdoSell
2023.07.26
Polska platforma sklepowa IdoSell wprowadziła do swojej oferty dwie nowe funkcjonalności – logowanie za pomocą biometrii oraz możliwość szybkiego zakupu całego koszyka. Sklepy internetowe korzystające z usług IdoSell będą mogły maksymalnie skrócić ścieżkę zakupową swoich klientów.
Usługa Express Checkout – nowoczesne rozwiązanie od IdoSell
2023.06.09
Express Checkout od IdoSell to usługa, którą można zaimplementować w swoim sklepie internetowym – przedsiębiorcy korzystający z tego rozwiązania zapewnią klientom ekspresową płatność i zwiększą konwersję.
Michał Paschalis-Jakubowicz nowym CEO IAI S.A.
2023.04.07
IAI S.A. zyska nowego CEO – zostanie nim Michał Paschalis-Jakubowicz, który zastąpi na tym stanowisku Jarosława Mikosa. Paschalis-Jakubowicz dołączył do Zarządu wraz z początkiem kwietnia, co jest pierwszym etapem sukcesji zaplanowanej na przełom kwietnia i maja.
Black Friday 2022. Jak przygotować sklep na święto wyprzedaży? - wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa, E-commerce Success Manager w IdoSell
2022.11.09
Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Święto wyprzedaży co roku elektryzuje branżę e-commerce. Czy tym razem spełnią się oczekiwania sprzedawców? Jak wzrastająca inflacja wpłynie na sprzedaż? Co zrobić, by jak najlepiej wykorzystać czas obniżek? Zapraszamy na wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa Idosell, E-commerce Success Manager w IdoSell. Bądźcie gotowi...
Zmiany na stanowiskach IAI S.A. Do zespołu dołączą Radosław Tyszko i Grzegorz Kruk
2022.10.06
W październiku tego roku do firmy IAI, która działa w polskim IT od 2000 roku, dołączy dwóch nowych managerów – Radosław Tyszko oraz Grzegorz Kruk. Pierwszy z nich obejmie stanowisko Chief Commercial Officera, a drugi – Vice Presidenta Business Development i M&A. Zadania nowych pracowników Tyszko zajmie się budowaniem wizerunku...
Przyszłość m-commerce. Mobile trends w oczach ekspertów
2022.09.28
Cyfrowa rewolucja cały czas nabiera na sile. Według najnowszych danych, dwóch na trzech Polaków kupuje w internecie z poziomu smartfona*. Przy tym gros użytkowników skarży się na problemy pojawiające się w trakcie zakupów. Nic dziwnego, że przed m-commerce stają coraz to nowsze, większe wyzwania. O tym, jak będzie rozwijał się...