Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Zmiany na stanowiskach IAI S.A. Do zespołu dołączą Radosław Tyszko i Grzegorz Kruk

2022.10.06

W październiku tego roku do firmy IAI, która działa w polskim IT od 2000 roku, dołączy dwóch nowych managerów – Radosław Tyszko oraz Grzegorz Kruk. Pierwszy z nich obejmie stanowisko Chief Commercial Officera, a drugi – Vice Presidenta Business Development i M&A.

Zadania nowych pracowników

Tyszko zajmie się budowaniem wizerunku IAI S.A. oraz dwóch należących do spółki marek – IdoSell i IdoBooking. Do jego zadań będzie należało również budowanie relacji z konsumentami i wdrażanie rozmaitych strategii sprzedażowych. Kruk z kolei zatroszczy się o rozwój produktu przez partnerstwa strategiczne, organic development i M&A, obejmie też nadzór nad przejmowanymi spółkami.

Kilka słów o przeszłości Tyszki i Kruka

Warto wspomnieć, że Tyszko od ponad 14 lat pracuje w branży e-commerce. Przez ostatnie dwa i pół roku zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży w Ceneo.pl, w przeszłości działał w serwisie Skąpiec.pl. Kruk przez 5 lat pełnił funkcję VP e-commerce M&A w Holdingu Wirtualnej Polski, a wcześniej był związany z takimi firmami, jak UniCreditCAIB czy Wood&Co.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...