YES
Program lojalnościowy Verona Jewellery. Jakie korzyści czekają na klientów?
2024.02.29
Verona Jewellery ruszyła z programem lojalnościowym Club Verona, by dawać swoim klientkom więcej korzyści – zarówno natychmiastowych, jak i dostępnych w średniej i dłuższej perspektywie. Jest to marka biżuteryjna należąca do znanej spółki YES Biżuteria SA.
Przypinki „Daję w szyję” - polityczny komentarz Yes
2022.11.21
Marka Yes po raz kolejny odnosi się w swojej kolekcji do obecnej sytuacji politycznej. W kwietniu pisaliśmy o przypinkach „Slava Ukraini” i Putin idi na ch..”, teraz firma zdecydowała się pójść o krok dalej i wypuścić przypinki z napisem „Daję w szyję”.
Odważny marketing. Jak stworzyć markę, która nie boi się komunikować tego, co ważne? Wywiad z Justyną Lach — dyrektor marketingu marki YES.
2022.06.22
YES to marka, której działania odbijają się szerokim echem w przestrzeni publicznej. Tylko w ostatnim roku słyszeliśmy o kampanii „Jestem kobietą”, biżuterii wspierającej Ukrainę czy akcji okazującej solidarność ze społecznością LGBT+ w trakcie Miesiąca Dumy. O tym, w czym tkwi potencjał YES oraz dlaczego warto poruszać trudne tematy, opowiada w...