Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

TOP maja 2022

2022.06.02

Naszym odbiorcom szczególnie przypadły do gustu wywiady – zarówno z Kamilą Gębik, na temat e-commerce w świecie kobiet, jak i z Marcinem Popowskim, na temat bramek płatniczych do sklepu internetowego. Dużym zainteresowaniem cieszył się też poradnik, z jakimi systemami BN:PL można zintegrować swój e-sklep. W TOP-ce znalazło się też miejsce dla newsa o One Box by Allegro, czyli automatu, do którego można oddawać kartony. Nasi czytelnicy chętnie czytali też tekst o inflacji w e-commerce i artykuł z serii Ecomersy Basic o opiniach klientów i ich wpływie na sprzedaż w e-sklepie. Pisaliśmy też o zwiększeniu cen InPostu za usługi Allegro i o końcu darmowych zwrotów w sklepie internetowym Zara. Zainteresowaniem cieszyły się też newsy na temat tego, czy działalność e-sklepu PGG wpływa na ceny na rynku opału oraz o całkowitym zniknięciu marki Orsay z Polski i Niemiec.

E-commerce w świecie kobiet. Jak sprzedawać w branżach fashion i beauty? Wywiad z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”

Czy marketing ma płeć? Z pewnością komunikaty adresowane do kobiet i mężczyzn różni od siebie wiele. O tym, jak prowadzić sklep internetowy w branży fashion lub beauty rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki ,,Piękny e-commerce”. Zachęcamy do przeczytania wywiadu, który pomoże trafić ze strategią sprzedażową wprost w kobiece serca.

https://ecomersy.pl/e-commerce-w-swiecie-kobiet-jak-sprzedawac-w-branzach-fashion-i-beauty-wywiad-z-kamila-gebik-autorka-ksiazki-34piekny-e-commerce

Jak dobrze wybrać bramkę płatności do sklepu internetowego?

Wywiad z Marcinem Popowskim – Product Managerem w imoje.pl
Bezpieczne i szybkie płatności są jednym z filarów działania sklepu internetowego. Dziś przyjrzymy się temu, czym kierować się, wybierając bramkę płatniczą. O poradę zapytaliśmy Marcina Popowskiego – Product Managera w imoje.pl. Zapraszamy na wywiad pełen wartościowych wskazówek!

https://ecomersy.pl/jak-dobrze-wybrac-bramke-platnosci-do-sklepu-internetowego-wywiad-z-marcinem-popowskim-product-managerem-w-imojepl

 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...