Dzisiaj mamy: Środa, 28 Luty 2024

PrestaShop zmienia dział HR na dział People. Firma cały czas wprowadza zmiany

2022.09.12

PrestaShop to jedna z bardziej znanych platform e-commerce typu open-source w Europie i Ameryce Łacińskiej. Firma zdecydowała się na wprowadzenie istotnych innowacji w dziale HR. „Future Of Work” obejmuje nowe rozwiązania dla sklepów internetowych, a także bardziej inkluzywne i przyjazne środowisko pracy.

Najważniejsi są ludzie

Zmiany zostaną wdrożone pod przewodnictwem Chief People Officer – Annabelle Freret. To właśnie ona przekształci dział HR w dział People. Warto również wspomnieć, że PrestaShop wprowadziła powszechną pracę zdalną jeszcze przed 2020 rokiem. Przez sześć miesięcy w roku pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki z każdego miejsca na świecie – dzięki programowi „Work from Anywhere”. Dla firmy centrum stanowią ludzie.


Zobacz też: E-commerce w obliczu inflacji. Czy jest się czego bać? Wywiad z Mateuszem Osieckim, Country Manager Poland w PrestaShop


Równość i reprezentacja

W PrestaShop ważna jest też równość, dlatego przedsiębiorstwo zachęca kobiety do kariery w technologii oraz do aplikowania na wyższe stanowiska. Oprócz tego, pracują w nim przedstawiciele 20 narodowości, a w planach jest rozpoczęcie rekrutacji na całym świecie. Działania te mają doprowadzić do podwojenia liczby pracowników – do 2023 roku.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...