#PrasówkaEcomersy (22.04–26.04)
Pisaliśmy, że BIZUU i adidas ubiorą olimpijczyków oraz że Kaja Wrzeszcz dołącza do zespołu ANSWEAR.com. Podzieliliśmy się wynikami finansowymi PragmaGO po pierwszym kwartale 2024 roku. Zastanawialiśmy się, czy TikTok zniknie z USA oraz czy Polacy chętnie spędzają wolny czas w social mediach. Wspominaliśmy o zmianach w e-sklepie Auchan i o niższej wartości sprzedaży online w marcu. Radziliśmy, jak reagować na negatywne opinie w sklepie internetowym. Informowaliśmy również o tym, że InPost rozwija się na europejskich rynkach i że ERLI odnosi coraz więcej sukcesów. Wspominaliśmy o Spingo, czyli płatnościach odroczonych dla firm w PayPro. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się tekst na temat szybkości wysyłki paczek w e-commerce.
BIZUU i adidas ubiorą olimpijczyków. Odważne projekty obu marek
98 dni przed rozpoczęciem Igrzysk XXXIII Olimpiady Paryż 2024 w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego zaprezentowano kolekcje olimpijskie. Zostały one zaprojektowane przez znane marki – adidas i BIZUU. Mają je nosić polscy olimpijczycy i paraolimpijczycy, występując na arenach.
https://ecomersy.pl/bizuu-i-adidas-ubiora-olimpijczykow-odwazne-projekty-obu-marek
Jak radzi sobie PragmaGO w 2024 roku? Wyniki po I. kwartale
PragmaGO podsumowuje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 roku, chwaląc się bardzo dobrymi rezultatami. Firma cały czas kontynuuje dynamiczny wzrost w kategorii faktoringu oraz embedded finance B2B. PragmaGO rozwija też digital faktoring, z którego przedsiębiorcy mogą korzystać w pełni online.
https://ecomersy.pl/jak-radzi-sobie-pragmago-w-2024-roku-wyniki-po-i-kwartale
Zmiany w Auchan. Ulepszona wersja e-sklepu i nowoczesne centrum dystrybucji
Znana sieć sklepów spożywczych Auchan Polska odświeża swój sklep internetowy, oferując klientom bardziej przyjazny interfejs, poszerzony asortyment (o połowę, do 40 tys. produktów!), więcej opcji dostawy czy program lojalnościowy Skarbonka. Zmiany zaczęły obowiązywać 16 kwietnia br., ale tylko w niektórych miejscach.
https://ecomersy.pl/zmiany-w-auchan-ulepszona-wersja-e-sklepu-i-nowoczesne-centrum-dystrybucji
TikTok zniknie z USA? Przewidywania stają się realne
Konflikt USA i Chin przejawia się na różnych płaszczyznach – dotyczy również popularnej aplikacji TikTok. Amerykańska Izba Reprezentantów przegłosowała przepisy, które mogą doprowadzić do jej całkowitego wycofania ze Stanów Zjednoczonych. Teraz ustawą zajmie się Senat.
https://ecomersy.pl/tiktok-zniknie-z-usa-przewidywania-staja-sie-realne
Kaja Wrzeszcz dołącza do zespołu ANSWEAR.com
ANSWEAR.com wita nową Dyrektor Marketingu Wizerunkowego marki #PRM – Kaję Wrzeszcz, która zajmie się dalszym budowaniem i rozwijaniem wizerunku jednego z brandów.
https://ecomersy.pl/kaja-wrzeszcz-dolacza-do-zespolu-answearcom
Czy Polacy chętnie spędzają wolny czas w social mediach? Badanie Santander Consumer Banku
Z najnowszego raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” wynika, że prawie połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe. Spełniają one wiele funkcji, a do najważniejszych należą rozrywkowa i edukacyjna, pozwalają tez na dzielenie się swoim życiem z innymi.
Marzec 2024 – niższa wartość sprzedaży online. Nowe dane GUS
Z najnowszych danych GUS wynika, że sprzedaż detaliczna w cenach stałych w marcu br. była wyższa niż przed rokiem o 6,1% (wobec spadku o 7,3% w marcu 2023). W porównaniu z lutym 2024 odnotowano zwiększenie sprzedaży detalicznej o 14,2%. W okresie styczeń-marzec br. sprzedaż wzrosła o 5,0% rdr. (wobec spadku o 3,5% w analogicznym okresie 2023 roku).
https://ecomersy.pl/marzec-2024-nizsza-wartosc-sprzedazy-online-nowe-dane-gus
Negatywne opinie w sklepie internetowym. Jak na nie reagować?
Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że nie da się – a wręcz nie powinno się – uniknąć negatywnych opinii o swojej firmie, zwłaszcza gdy marka staje się coraz popularniejsza i bardziej rozpoznawalna. Kluczową kwestią jest to, jak na takie opinie reagujemy: właśnie ten aspekt świadczy o naszym profesjonalizmie jako przedsiębiorców. W dzisiejszym artykule omówimy najlepsze sposoby reakcji na negatywne recenzje oraz zastanowimy się, dlaczego ich mała liczba może korzystanie wpłynąć na ogólne postrzeganie sklepu. Sprawdź!
https://ecomersy.pl/negatywne-opinie-w-sklepie-internetowym-jak-na-nie-reagowac
InPost rozwija się na europejskich rynkach. Ekspansja w Wielkiej Brytanii i Francji
InPost prężnie się rozwija na arenie międzynarodowej. Spółka podaje, że dyrektorem zarządzającym InPostu w Wielkiej Brytanii został Neil Kuschel, z kolei to samo stanowisko w Mondial Relay objął Laurent Bendavid. Będzie on odpowiadał za Francję, Belgię, Niderlandy i Luksemburg.
ERLI depcze po piętach Allegro? Duże sukcesy marketplace’u
ERLI to jedna z najszybciej rozwijających się platform zakupowych w Polsce – potwierdzają to jej wyniki finansowe za 2023 rok. ERLI aspiruje do silnej drugiej pozycji na polskim rynku e-commerce wśród marketplace’ów (zaraz za Allegro).
https://ecomersy.pl/erli-depcze-po-pietach-allegro-duze-sukcesy-marketplaceu
Spingo – płatności odroczone dla firm w PayPro
PayPro, operator bramki płatniczej Przelewy24, poinformował o udostępnieniu nowej metody płatności dla sklepów, które oferują swoje produkty klientom firmowym – chodzi o płatności odroczone Spingo.
https://ecomersy.pl/spingo-platnosci-odroczone-dla-firm-w-paypro
#Ecomersy Basic #116: Jak szybko należy wysyłać paczki w sklepie internetowym?
W świecie e-commerce szybkość dostawy stała się kluczowym elementem sukcesu każdego sklepu internetowego. Klienci oczekują, że zamówienia będą docierały do nich niemal natychmiast, a dobre doświadczenie zakupowe często równa się z bezpiecznym, bezproblemowym, niezawodnym dowozem. W tym kontekście pytanie o to, kiedy należy wysyłać przesyłki, staje się dla przedsiębiorców niezwykle istotne. Czy powinni skupić się na maksymalnym przyspieszeniu procesu dostawy kosztem innych aspektów, czy może istnieje złoty środek, który sprawi, że zarówno kupujący, jak i właściciel sklepu internetowego, będą zadowoleni? Zobacz nasze porady!
https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-116-jak-szybko-nalezy-wysylac-paczki-w-sklepie-internetowym