#PrasówkaEcomersy (14.08 - 18.08)
Pisaliśmy, że w październiku odbędzie się Mobile Trends for Experts oraz że ważna opcja znika z Messengera. Podzieliliśmy się artykułem na temat plagi kradzieży w e-commerce i wspólnie zastanawialiśmy się, jak ochronić konto sklepu na Facebooku i Instagramie. Informowaliśmy o sukcesach BLIK-a w drugim kwartale 2023. Wspominaliśmy o sposobach Polaków na oszczędzanie w oparciu o najnowszy raport SW Research dla Allegro. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, czym jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Pisaliśmy także o tym, że One Box pojawiło się na Allegro Lokalnie. Z kolei w serii Ecomersy Basic znalazło się miejsce na tekst o filtrach w sklepie internetowym.
Przed nami Mobile Trends for Experts! Cały biznes w październiku w Warszawie
Mobile to nie tylko przyszłość marketingu, ale także wielu innych branż. Ponad 63% wyszukiwań w Google wykonujemy na urządzeniach mobilnych. Jest duża szansa, że ten artykuł również czytasz na swoim smartfonie. W którym kierunku się więc rozwijać? Zapraszamy na konferencję Mobile Trends for Experts, którą portal Ecomersy objął patronatem medialnym. Już 19 i 20 października w Warszawie spotkają się eksperci z całego kraju, by wymienić się doświadczeniami o kanale mobile i jego wykorzystaniu w biznesie. Zarezerwuj swoje miejsce na https://2023.mobiletrends.pl/.
https://ecomersy.pl/przed-nami-mobile-trends-for-experts-caly-biznes-w-pazdzierniku-w-warszawie
Uwaga – ważna opcja znika z Messengera
We wrześniu br. Meta wycofa jedną z funkcji na Messengerze – chodzi o możliwość obsługi SMS-ów za pomocą aplikacji. Opcja zostanie usunięta po siedmiu latach (wprowadzono ją w 2016 roku).
https://ecomersy.pl/uwaga-wazna-opcja-znika-z-messengera
Plaga kradzieży w e-commerce. Jak ochronić konto sklepu na Facebooku i Instagramie?
Coraz większa liczba kradzieży i oszustw w e-commerce stanowi poważne zagrożenie dla sklepów online, w tym także dla firmowych kont na platformach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram. Ochrona profilu biznesowego jest kluczowa dla zwiększenia bezpieczeństwa – i to nie tylko przedsiębiorstwa, ale również klientów. Jakie kroki warto podjąć, żeby uniknąć ataku cyberprzestępców? Zapoznaj się z naszym poradnikiem!
Sukcesy BLIK-a w drugim kwartale 2023. E-commerce znowu górą
Z najnowszego raportu Polskiego Standardu Płatności (operatora BLIK-a) możemy się dowiedzieć, że od kwietnia do czerwca 2023 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali 426 mln transakcji o wartości 57,9 mld zł. Na koniec drugiego kwartału br. z tej metody aktywnie korzystało już ponad 14 mln osób.
https://ecomersy.pl/sukcesy-blik-a-w-drugim-kwartale-2023-e-commerce-znowu-gora
Sposoby Polaków na oszczędzanie. Raport SW Research dla Allegro
Z raportu SW Research dla Allegro wynika, że porównywanie cen i wybór najtańszej oferty to najczęstszy sposób na oszczędzanie dla 65% badanych. W ramach akcji „Gwarancja najniższej ceny” Allegro porównuje ceny w kilkudziesięciu najpopularniejszych sklepach online i udowadnia, że na platformie można znaleźć je najtaniej.
https://ecomersy.pl/sposoby-polakow-na-oszczedzanie-raport-sw-research-dla-allegro
Czym jest Izba Gospodarki Elektronicznej?
Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) łączy przedsiębiorców działających w handlu elektronicznym i dba o ich interesy. Zrzesza również firmy finansowe, technologiczne, agencje digital, kancelarie prawne i wszystkie pozostałe podmioty wspomagające e-commerce. Powstała w celu reprezentowania interesów firm związanych z e-commerce i promowania rozwoju gospodarki cyfrowej w Polsce i za granicą. Organizacja założona w 2013 roku reprezentuje interesy małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców.
https://ecomersy.pl/czym-jest-izba-gospodarki-elektronicznej
One Box na Allegro Lokalnie
W automatach paczkowych Allegro One Box można wysyłać i odbierać zamówienia złożone przez Allegro Lokalnie, gdzie działają doraźni sprzedawcy. Jest to znaczne ułatwienie, ponieważ nie trzeba drukować żadnych etykiet.
https://ecomersy.pl/one-box-na-allegro-lokalnie
Ecomersy Basic #90: Filtry w sklepie internetowym. Co warto o nich wiedzieć?
W świecie e-commerce wybór produktów jest ogromny – niektórzy mogliby powiedzieć, że wręcz nieograniczony, a oczekiwania klientów rosną w tempie ekspresowym. Właśnie dlatego kluczowe jest zapewnienie im jak najbardziej satysfakcjonującego doświadczenia zakupowego. Pomóc w tym mogą filtry, czyli narzędzie, które kryje w sobie ogromny potencjał – pozwala na szybkie i efektywne przeszukiwanie oferty i odnalezienie towarów idealnie odpowiadających preferencjom i potrzebom konsumentów. Zobacz, co warto o nich wiedzieć!
https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-90-filtry-w-sklepie-internetowym-co-warto-o-nich-wiedziec