#PrasówkaEcomersy (01.07–05.07)
Pisaliśmy o ekspansji zagranicznej polskich firm modowych na podstawie raportu Zalando, podzieliliśmy się też TOP-em czerwca od #ecomersy. Wspominaliśmy o VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025 oraz o wynikach H&M w I. półroczu 2024.
Polska moda za granicą – firmy stawiają na ekspansję. Nowy raport Zalando
Z raportu Zalando „Polska moda na europejskim wybiegu” możemy się dowiedzieć, że już ponad połowa polskich firm modowych działających w e-commerce jest obecna za granicą, a co piąta planuje rozszerzać ekspansję na kolejne kraje. Co jeszcze wynika z badania?
https://ecomersy.pl/polska-moda-za-granica-firmy-stawiaja-na-ekspansje-nowy-raport-zalando
TOP czerwca od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w czerwcu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o Allegro Delivery, problemach wizerunkowych Laurelli czy nowym CEE w Salesupply Poland. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł przedstawiający 9 trendów social media. W czerwcowym TOP-ie znalazło się też miejsce na wyniki badań: przede wszystkim o nawykach zakupowych polskich e-konsumentów w 2024 roku. Podzieliliśmy się również wywiadem z Iloną Nowak, właścicielką Maffati, oraz artykułem o Karolinie Piątkowskiej, która po 12 latach w branży fashion wystartowała z własną marką. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że Allegro wprowadza Ads4Brands oraz że Marek Dorsz będzie odpowiedzialny za e-commerce w MediaMarkt.pl. Pisaliśmy także, że w Radomiu pojawi się nowy oddział InPostu.
https://ecomersy.pl/top-czerwca-od-ecomersy-1719994097
VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025
Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym.
https://ecomersy.pl/vi-forum-retail-challenge-poland-2025
Wyniki H&M w I. półroczu 2024. Drugi kwartał najbardziej imponujący
Grupa H&M podzieliła się wynikami wypracowanymi w pierwszym półroczu 2024 roku obrotowego. W drugim kwartale marża operacyjna była najwyższa od lat. Firma planuje dalsze wzrosty.
https://ecomersy.pl/wyniki-hm-w-i-polroczu-2024-drugi-kwartal-najbardziej-imponujacy