Dzisiaj mamy: Niedziela, 8 Wrzesień 2024

VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025

2024.07.04

25-26 września 2024, Warszawa

Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym.

Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe. — Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów.— podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:

  1. STRATEGIE RYNKU RETAIL

  2. ROLA AI W HANDLU DETALICZNYM

  3. DIGITALIZACJA RETAILU

  4. SPRZEDAŻ OMNICHANNEL

  5. OPTYMALIZACJA E-COMMERCE

  6. ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW

  7. PHYGITAL: BUDOWANIE JEDNOLITEGO DOŚWIADCZENIA

  8. ASORTYMENT I STRATEGIE CENOWE W DOBIE AI

  9. MARKETPLACE & CROSS BORDER COMMERCE

  10. RETAIL MEDIA

Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci, m.in. ALDI, ALPINUS GROUP, AUCHAN, BRICOMARCHE, BRW, CARREFOUR ITALIA, CASTORAMA, DECATHLON, DM – DROGERIE MARKT, DOUGLAS POLSKA, ELECTROLUX GROUP, EMPIK, GREENPOINT, INTERMARCHE, KAZAR, KOMFORT, KOMPUTRONIK, LEROY MERLIN, L`OCCITANE GROUP, LOTTE WEDEL, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MARS, MCKINSEY & COMPANY, MEDIAMARKT POLSKA, NIVEA POLSKA, OBI, OCHNIK, OTCF, PANDORA, PEPCO, RTV EURO AGD, SEPHORA, SUPER-PHARM, TCHIBO, TOO GOOD TO GO, TOP SECRET, TYLKO, UNILEVER BALTICS, W.KRUK, VISION EXPRESS, VOX CAPITAL GROUP, X-KOM, YES, ZALANDO.

Lista Prelegentów:

https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/

Propozycje programowe:

https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/

Bilety:

https://retail2024.registration-form.online/

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Polecamy