VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025
25-26 września 2024, Warszawa
Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym.
Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe. — Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów.— podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.
Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:
-
STRATEGIE RYNKU RETAIL
-
ROLA AI W HANDLU DETALICZNYM
-
DIGITALIZACJA RETAILU
-
SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
-
OPTYMALIZACJA E-COMMERCE
-
ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
-
PHYGITAL: BUDOWANIE JEDNOLITEGO DOŚWIADCZENIA
-
ASORTYMENT I STRATEGIE CENOWE W DOBIE AI
-
MARKETPLACE & CROSS BORDER COMMERCE
-
RETAIL MEDIA
Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci, m.in. ALDI, ALPINUS GROUP, AUCHAN, BRICOMARCHE, BRW, CARREFOUR ITALIA, CASTORAMA, DECATHLON, DM – DROGERIE MARKT, DOUGLAS POLSKA, ELECTROLUX GROUP, EMPIK, GREENPOINT, INTERMARCHE, KAZAR, KOMFORT, KOMPUTRONIK, LEROY MERLIN, L`OCCITANE GROUP, LOTTE WEDEL, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MARS, MCKINSEY & COMPANY, MEDIAMARKT POLSKA, NIVEA POLSKA, OBI, OCHNIK, OTCF, PANDORA, PEPCO, RTV EURO AGD, SEPHORA, SUPER-PHARM, TCHIBO, TOO GOOD TO GO, TOP SECRET, TYLKO, UNILEVER BALTICS, W.KRUK, VISION EXPRESS, VOX CAPITAL GROUP, X-KOM, YES, ZALANDO.
Lista Prelegentów:
https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/
Propozycje programowe:
https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/
Bilety:
https://retail2024.registration-form.online/
Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!