e-Izba
Nagroda specjalna dla Patrycji Sass-Staniszewskiej
2024.11.08
Podczas gali XII edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, po raz pierwszy w historii przyznano nagrodę specjalną za wybitne osiągnięcia w budowaniu silnej gospodarki cyfrowej w Polsce i Unii Europejskiej. Pamiątkowa statuetka trafiła do Patrycji Sass-Staniszewskiej, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Znamy zwycięzców e-Commerce Polska Awards 2024
2024.11.06
Po raz dwunasty przyznano nagrody w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi.
Gra o najwyższy prestiż rozpoczęta. Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards
2024.06.24
Wystartowały zgłoszenia do 12-tej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę zdobyć nagrody w 23 kategoriach, a dodatkowo zawalczyć o nagrodę Grand Prix. Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się, jak zawsze, w wyjątkowym miejscu na mapie Polski,...
Marka Tatuum dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej
2024.06.13
Do ekosystemu Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyła marka Tatuum. Przedstawiciele firmy zaznaczają, że uważają działania e-Izby za ważne i potrzebne.
E-commerce w Polsce: nowe wyzwania, trendy i perspektywy na przyszłość
2023.12.19
Jak obecnie kształtuje się e-commerce w Polsce? O kondycji branży, stojących przed jej dalszym rozwojem barierach i mocnych stronach, a także o trendach i przewidywaniach na przyszłość specjalnie dla Ecomersy opowiada Łukasz Szymula, wieloletni członek Rady Nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Country Manager CEE & Poland w Tradedoubler, największego gracza...
Jak wyglądała ostatnia „Dekada polskiego e-commerce”? Sprawdźcie w najnowszym raporcie e-Izby
2023.02.07
12 stycznia br. pojawił się ważny raport e-Izby, czyli „Dekada polskiego e-commerce”, w którym pojawiła się analiza okresu od 2013 do 2023 roku. Wynika z niego, że w ciągu ostatniej dekady nastąpił 3-krotny wzrost udziału sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej ogółem, a wartość rynku e-commerce B2C wzrosła 5-krotnie.