Gra o najwyższy prestiż rozpoczęta. Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards
Wystartowały zgłoszenia do 12-tej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę zdobyć nagrody w 23 kategoriach, a dodatkowo zawalczyć o nagrodę Grand Prix. Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się, jak zawsze, w wyjątkowym miejscu na mapie Polski, 17 października br. Miejsce – niespodzianka podkreśli fakt, że e-Commerce Polska Awards to uznanie doskonałości w polskim handlu cyfrowym.
Oficjalnie rozpoczęła się już rywalizacja o zdobycie nagród gospodarki cyfrowej - nagród konkursu e-Commerce Polska Awards 2024. Ponieważ krajobraz e-commerce ewoluuje w szybkim tempie, nagrody w tym konkursie mają na celu wyróżnienie firm i osób, które wykażą się wyjątkową wydajnością, kreatywnością i liderstwem w branży. Są to innowatorzy dzisiejszych czasów – podmioty i osobowości – a konkurs i nagroda honoruje graczy najbardziej innowacyjnych i odnoszących sukcesy w e-commerce.
Na drodze do doskonałości
Tegoroczne wydarzenie zapowiada się jak nigdy dotąd, jako najbardziej konkurencyjnie i dynamicznie w rywalizacji. Aż 23 kategorii konkursowych obejmuje całościowo szerokie spektrum rynku cyfrowego, wśród których są nowości:
- Best use of AI in e-commerce
- Best producer in e-commerce
- Best Sustainability Initiative
- Best AI tool for e-commerce
- Best B2C e-payment solution
Każde zgłoszenie i kategoria zostaną wnikliwie ocenione przez panel ekspertów branżowych. Są to cenieni liderzy biznesowi. Posługują się uniwersalną wiedzą i doświadczeniem wychodzącym poza poszczególne kategorie. To przysłuży się rzetelnej ocenie wniosków konkursowych. Analiza kryteriów tj.: wyniki finansowe, innowacyjność, wpływ na rynek, zaangażowanie klientów w rygorystycznym procesie selekcji gwarantuje, że tylko najbardziej zasłużone kandydatki i kandydaci zostaną wyróżnieni.
Nie przegapić szansy
„Zdobycie tej nagrody utrwala, lub znacząco poprawia reputację marki i jej pozycję rynkową. Oferuje także możliwości nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami z branży i potencjalnymi inwestorami – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby mocno zachęca firmy do wzięcia udziału w konkursie. – Zapewnia niezrównany prestiż i widoczność w mediach. Już same nominacje nacechowane są emocjami i znaczeniem” – uzupełnia korzyści z konkursu.
E-Commerce Polska Awards 2024 jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. W tej grupie są także przedstawiciele administracji publicznej – jest to nowość edycji 2024. Tą drogą zostaną więc doceniane instytucje, które wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i wspieraniem sukcesu krajowego e-commerce.
W tym roku i po raz siódmy, konkurs wyłoni zwycięzcę nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu Grand Prix zdecyduje najwyższa średnia głosów jury. Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Olesiński i Wspólnicy.
Czerwony dywan czeka
Pierwszy krok do celebracji e-Commerce Polska Awards można zrobić już teraz, a zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 02.08.2024 roku. Z pewnością przydatne będą szczegółowe informacje o kategoriach tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, by wybrać najbardziej odpowiednią:
- Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż: Design & Usability (Design roku), Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best in e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best Sustainability Initiative, Best adaptation to new digital reality B2C, Best use of AI in e-commerce, Best e-commerce loyalty program, Best producer in e-commerce
- Kategorie dla E-usług: Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce, Best omnichannel tool/technology/solution, Best e-commerce B2B tool/technology/solution i Best cross-border tool/technology/solution, Best AI tool for e-commerce
- Kategorie dla Podmiotów finansowych - Best online insurer, Best innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz Best B2C e-payment solution
- E-Izba czeka na Wasze zgłoszenia na stronie internetowe https://ecpawards.pl/
Wytyczne i formularze zgłoszeniowe są dostępne online. W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z konkurs@eizba.pl
Partnerami głównymi konkursu są: Allegro, ORLEN Paczka oraz Przelewy 24.
Marka PayU objęła partnerstwo kategorii.
Partnerzy medialni: e-Commerce w praktyce, ecomersy.pl, Marketer plus, Nowy Marketing, Omnichannel News, Sztuka e-Commerce.
O Izbie Gospodarki Elektronicznej
Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych
z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.