Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Mindshare

Sytuacja rynku wtórnego w Polsce. Badanie Mindshare i OLX

Sytuacja rynku wtórnego w Polsce. Badanie Mindshare i OLX

2023.08.11
Z najnowszego badania agencji Mindshare, które zostało przeprowadzone we współpracy z platformą OLX, wynika, że klienci chcą kupować produkty z drugiej ręki. Serwis OLX zebrał ponad 13,7 mln realnych użytkowników, z czego ponad połowa stara się wybierać artykuły używane.
Popularność q-commerce w Polsce. Wyniki badania Mindshare

Popularność q-commerce w Polsce. Wyniki badania Mindshare

2023.07.13
Z badania przeprowadzonego przez agencję mediową Mindshare możemy się dowiedzieć, że szybki handel staje się coraz popularniejszy wśród Polaków, a zwłaszcza od czasu pandemii. Szacuje się, że do 2030 roku wartość europejskiego rynku q-commerce wyniesie 13 mld euro.
Wyniki badania Mindshare Polska na temat inkluzywności i różnorodności

Wyniki badania Mindshare Polska na temat inkluzywności i różnorodności

2022.12.15
Badanie przeprowadzone przez agencję Mindshare Polska we wrześniu 2022 roku pokazuje, że dla Polaków coraz ważniejsze staje się pokazywanie w mediach i kulturze różnorodności oraz inkluzywności. Tak twierdzi 59% respondentów. Z kolei co trzeci badany przyznaje, że promowanie takich postaw w działaniach marketingowych pozytywnie wpływa na jego postrzeganie marki.