Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

Zamawianie produktów spożywczych przez TikToka dostępne dla użytkowników z Wielkiej Brytanii

2022.08.05

TikTok wprowadza nową opcję dla użytkowników z Wielkiej Brytanii – będą mogli zamawiać przez aplikację produkty spożywcze. Patrick Nommensen z działu e-commerce twierdzi, że to „logiczne posunięcie”, jako że na TikToku jest mnóstwo miłośników jedzenia.

Trzy marki

Na razie swoją ofertę e-grocery udostępniło kilka sieci marketów: Pasta Evangelists, The Veg Box Company i The Fish Company. Zamówienia dokonane za pośrednictwem TikToka obsługują sprzedawcy, którzy mogą proponować użytkownikom rabaty. Aplikacja ułatwiła wielu markom zdobycie większego rozgłosu.

Użytkownicy TikToka lubią oglądać filmiki z jedzeniem

Obecność firm spożywczych na TikToku to dla nich ogromna szansa na rozwój. Klienci, którzy chcą otrzymać produkty żywnościowe, mają możliwość dokonania transakcji w sklepie TikTok. Warto wspomnieć, że w ciągu ostatniego roku treści związane z jedzeniem odnotowały 26 miliardów wyświetleń.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...