Zamawianie produktów spożywczych przez TikToka dostępne dla użytkowników z Wielkiej Brytanii
TikTok wprowadza nową opcję dla użytkowników z Wielkiej Brytanii – będą mogli zamawiać przez aplikację produkty spożywcze. Patrick Nommensen z działu e-commerce twierdzi, że to „logiczne posunięcie”, jako że na TikToku jest mnóstwo miłośników jedzenia.
Trzy marki
Na razie swoją ofertę e-grocery udostępniło kilka sieci marketów: Pasta Evangelists, The Veg Box Company i The Fish Company. Zamówienia dokonane za pośrednictwem TikToka obsługują sprzedawcy, którzy mogą proponować użytkownikom rabaty. Aplikacja ułatwiła wielu markom zdobycie większego rozgłosu.
Użytkownicy TikToka lubią oglądać filmiki z jedzeniem
Obecność firm spożywczych na TikToku to dla nich ogromna szansa na rozwój. Klienci, którzy chcą otrzymać produkty żywnościowe, mają możliwość dokonania transakcji w sklepie TikTok. Warto wspomnieć, że w ciągu ostatniego roku treści związane z jedzeniem odnotowały 26 miliardów wyświetleń.