Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Zalando z kolekcją adaptacyjną dla osób z niepełnosprawnościami

2022.10.26

Platforma sprzedażowa Zalando wprowadza do sprzedaży pierwszą kolekcję przeznaczoną dla osób z niepełnosprawnościami, pokazując w ten sposób inkluzywność marki. Kolekcja mody adaptacyjnej składa się z ponad 140 stylizacji w ramach marek własnych (Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn i Even&Odd), które prezentują specjalnie zaprojektowane odzież damską i męską, obuwie oraz akcesoria.

Najważniejsze informacje

Wśród produktów znajdują się produkty dostosowane do potrzeb osób żyjących z trwałymi lub czasowymi niepełnosprawnościami. Będą one dostępne na 25 rynkach, w tym w Polsce. Zalando zobowiązało się, by do 2025 roku wprowadzić do swojej oferty jak najwięcej inkluzywnych produktów i wesprzeć niedoreprezentowane grupy społeczne. Kolekcja adaptacyjna kierowana jest do klientów, którzy żyją z różnymi ograniczeniami. W asortymencie pojawią się artykuły zaprojektowane z myślą o osobach poruszających się na wózkach inwalidzkich, artykuły wykonane z przyjaznych sensorycznie materiałów, łatwo zapinające się artykuły czy artykuły dostosowane do protez lub opatrunków. Firma chce również dotrzeć od opiekunów osób z niepełnosprawnościami. Przed wprowadzeniem tego pomysłu w życie Zalando przeprowadziło gruntowne badania, a kolekcję stworzyło we współpracy z agencją kreatywną All is for All.

„Ty w roli głównej” i Tommy Hilfiger Adaptive

Uruchomiony zostanie też specjalny portal, na którym łatwo będzie odkrywać i przeglądać produkty z kolekcji adaptacyjnej, a także robić zakupy. Oprócz tego powstaną specjalne strony i flagi pozwalające rozpoznać te towary. Zalando przygotowało również kampanię pt. „Ty w roli głównej”. Wzięły w niej udział osoby reprezentujące tę społeczność. Na dziewięciu rynkach (polskim, austriackim, belgijskim, duńskim, francuskim, holenderskim, niemieckim, szwajcarskim i włoskim) pojawiła się także kolekcja marki Tommy Hilfiger Adaptive. Pierwsze 130 modeli można już znaleźć na platformie Zalando.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...