Właściciel Born2be i Renee z zarzutami od UOKiK
UOKiK zarzuca spółce Azagroup wprowadzanie konsumentów w błąd. Chodzi o jej dwa sklepy internetowe związane z branżą modową – Born2be oraz Renee, które mają oferować swoim klientom permanentne promocje: czyli takie, które nigdy się nie kończą.
Wyjaśnienia ze strony UOKiK
Z oficjalnych informacji podanych przez UOKiK możemy się dowiedzieć, że Tomasz Chróstny postawił firmie zarzut wprowadzania konsumentów w błąd poprzez sugerowanie ograniczonego czasu trwania promocji, która w rzeczywistości wcale nie dobiegała końca. Według Urzędu sugerowało to klientom, że tylko w konkretnym momencie kupi produkt w niższej cenie.
Azagroup nie zgadza się z zarzutami
UOKiK twierdzi, że klienci Born2be oraz Renee poddawani byli sztucznej presji. Firmie grozi kara w wysokości 10% rocznego obrotu. Zarząd Azagroup S.A. nie zgadza się z tymi zarzutami, twierdząc, że spółka na każdym etapie przestrzega przepisów prawa. Planowane jest dalsze wyjaśnienie sprawy.